CzechCrunch Jobs za první 3 týdny získaly přes 130 pracovních nabídek a 70 zájemců o práci
Zhruba před měsícem jsme na CzechCrunchi spustili novinku v podobě pracovního portálu CzechCrunch Jobs, na kterém firmy a startupy mohou přidávat pracovní nabídky a najít tak ideální posily do svých týmů.
A protože už máme k dispozici pár zajímavých čísel, napadlo nás, že bychom mohli zatím velmi stručně shrnout, jak se téhle novince zatím daří. Tak tedy:
- Celkem publikováno 132 pracovních nabídek, při ceně v rozmezí 400 Kč až 6 500 Kč za jeden inzerát na 30 dní.
- Celkový počet zaregistrovaných startupů a firem: 92
- Celkový počet relevantních uživatelů (přes LinkedIn), kteří aktivně projevili zájem (reagovali na konkrétní nabídku) o práci v některé z firem a startupů a firmy je vyhodnotily jako relevantní: 72
- Průměrná doba strávená na CzechCrunch Jobs/ na uživatele: 3 minuty 36 vteřin
- Průměrný počet navštívených stránek na jednu návštěvu: 3,27
Po měsící hodnotíme čísla a celkový chod CzechCrunch Jobs velmi pozitivně, zejména nás pak potěšil, skoro až překvapil velký, organický zájem jak ze strany zájemců, tak ze strany samotných firem a startupů, mezi kterými najdete jména jako: Alza, Rohlik.cz, Symbio, Skrz, SpaceKnow a desítky dalších.
To vše vlastně potvrzuje i náš původní názor, že díky velkému tématickému trafficu samotného CzechCrunche, který čtou ambiciozní a chytří lidé napříč Českou republikou a Slovenskem, dokážeme perfektně propojovat právě tyto lidi s firmami a startupy bez vedlejších enormních nákladů na reklamu a marketing.
Zároveň ale nechceme usnout na vavřínech a víme, že nás čeká ještě spousta práce, abychom udělali z CzechCrunch Jobs jedničku na trhu hiring portálů a služeb v Česku. I proto v následujících týdnech představíme další novinky jako vlastní aktivní headhunting pro lepší propojení firem s potenciálními zájemci, práci pro freelancery, ještě větší propojení CzechCrunch Jobs se samotným CzechCrunchem a podobně :)