Jak to vypadá v hlavních kancelářích startupu HotelTonight?

Michal PtáčekMichal Ptáček

Lounge…

0Zobrazit komentáře

Necelé 4 roky stará last-minute bookovací appka HotelTonight, kterou se inspiroval například i částečně československý projekt HotelQuickly, je určitě jednou z nejvýraznějších a především opravdu fungujících travel služeb současnosti. HotelTonight, která umožnuje za výhodné ceny rezervovat ubytování nejen ve světových metropolích, neustále roste (dnes mimo jiné služba ohlásila vypuštění aplikace pro Windows Phone) a pomalu pokrývá stále více a více lokalit po celém světě.

5ff142e6bca8823231cff998efd4a7da

Přečtěte si takéJak to vypadá v kancelářích Spotify v New Yorku?Jak to vypadá v kancelářích Spotify v New Yorku?

Hlavní sídlo tohoto startupu, který od roku 2010 na investicích získal více než 103 milionů dolarů, je v San Franciscu ve čtvrti Mid-Market, s tím, že celý prostor o rozměrech zhruba 17 000 stop čtverečních, si v roce 2013 vzaly do parády studio Hatch a Gensler.

design: Gensler a Studio Hatch

foto: Eva Kolenko

hotel_tonight_hq_4

Recepce..

hotel_tonight_hq_9

Tady to všechno vzniká…

hotel_tonight_hq_3

Lounge…

hotel_tonight_hq_1

Kuchyňka…

hotel_tonight_hq_2
hotel_tonight_hq_5
hotel_tonight_hq_6
hotel_tonight_hq_7
hotel_tonight_hq_10

Relax room

hotel_tonight_hq_11
hotel_tonight_hq_8

Lounge…

hotel_tonight_hq_14

Food delivery služba Vaříme.cz končí. Tady je důvod…

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Zhruba před 3 měsíci jsme vás informovali o oficiálním startu nové lokální food delivery služby s názvem Vaříme.cz, která po vzoru amerického Blue Apron rozvážela čerstvé suroviny společně s jednoduchými fotorecepty, díky kterým si následně mohli zákazníci sami doma připravit zajímavá jídla. Sympatický projekt se však na trhu příliš dlouho neohřál a včera oficiálně informoval o ukončení provozu.

varime

Přečtěte si takéVaříme.cz…tak trochu jiný food delivery startup, který se hlásí o slovoVaříme.cz…tak trochu jiný food delivery startup, který se hlásí o slovo

Jak nám prozradil zakladatel služby Jan Hřebabecký, ukončeno bylo z důvodu hrubě neuspokojivých KPI, kdy nejpalčivější byly asi akviziční náklady…

„Vzhledem k míře inovativnosti služby v českém prostředí a nutnosti lidi „naučit“ novým zvyklostem, jsme sice počítali s vyššími akvizičními náklady, než u zaběhnutých a lidem známějších obchodních modelů, ale realita „překonala“ naše očekávání,“ řekl nám Jan Hřebabecký

Výše uvedený důvod je pak podle Hřebabeckého pravděpodobným prapůvodcem následujících problémů…

„Lidé nemají důvěru v nakupování potravin online (zatím) a my jsme nebyli tak silný subjekt, abychom byli schopni je to naučit. Lidé šetří také na dopravě, což jsme viděli například v momentě, kdy jsme měli akci „doprava zdarma“, kdy se sice objem objednávek zvýšil, ale zároveň se pak snížila průměrná cena objednávky, což vyústilo v jejich nerentabilitu.“

O budoucnosti podobných služeb

„Služba má pravděpodobně zatím místo jako doplněk k nějaké již existujicí, tématicky blízké službě, ale jako samostatný projekt se nám nezdá udržitelná za nějakých představitelných investic. Jisté je, že zároveň nenabízí žádný „wow“ efekt ve stylu „tak to musím mít“. Samozřejmě je i možné, že se nám tento efekt jen nepodařilo navodit,“ dodává Jan Hřebabecký…

weekly-071325-mvp-x

Přečtěte si takéObráběč v NASA, Baťa v sukních a jak v cizině platit výhodnějiBaťa v sukních z Vysočiny, návod na výhodnější placení v cizině a český obráběč v NASA

Zajímavostí jinak je, že v tomto týdnu se jedná už o druhou službu zaměřující se na rozvoz potravin, která na českém trhu končí. Tou první je zahraniční Foodpanda, která zároveň ukončuje svůj provoz na Slovensku.

Vaříme.cz

Původní projekt