Jaromír Jágr založil vlastní značku. Svůj tah zaměřil na doplňky stravy na bázi konopí
Legendární hokejista rozšířil své pole působnosti a na trh uvedl vlastní značku JJ68. Nabídne produkty pro sportovce i domácí mazlíčky.
Jaromír Jágr českému trhu představil svou novou značku JJ68, jejíž název je spojením monogramu hokejisty a čísla jeho dresu. Její portfolio tvoří potravinové doplňky pro lidi i domácí mazlíčky a kosmetické přípravky převážně přírodního původu. Hlavní účinnou složkou produktů je přitom konopí.
Česká legenda, která je po Wayneovi Gretzkém druhým nejproduktivnějším hokejistou světa a v padesáti letech stále hraje profesionálně, se rozhodla investovat do vývoje produktů na bázi konopí. „Značku jsem mohl založit kdykoliv, ale pustil jsem se do ní právě teď. Když jsem se totiž zamyslel nad tím, kolik mi je let a jak dlouho budu moct ještě hrát, došlo mi, že těch let tolik nebude,“ řekl Jágr při představení JJ68.
Chtěl vytvořit značku, která by mu podle jeho slov udělala radost a kterou by mohl postavit na svých dosavadních zkušenostech sportovce. Během své kariéry se totiž neustále setkával s problémy, které ho omezovaly ve výkonu. Jágr v tomto kontextu zmiňuje především bolest. „Bolesti se chce člověk co nejrychleji zbavit a každý mu něco radí. Přitom nevíte, co vám zafunguje. Já na to, co funguje mně osobně, přišel před čtyřmi lety.“