Livesport kupuje kultovní Kinobox. S filmovým portálem na palubě se pustí do budování vlastní televize
Dlouhé roky byl Livesport synonymem pro bleskové sportovní zpravodajství a desítkám milionů uživatelů po celém světě servíroval aktuální výsledky ze všemožných sportů jako na zlatém podnose. V tom pokračuje i nadále, ale ukazuje se, že apetit firmy a jejího zakladatele Martina Hájka sahá mnohem dál. Důkazem je nejnovější akvizice filmového portálu Kinobox.cz.
V době své největší slávy byl Kinobox nejsledovanějším pořadem na ČT2. Kultovní filmový magazín, jehož ikonická znělka se poprvé v České televizi ukázala už v roce 1993, se postupně přesunul na internet, ale ani tam se neztratil. Podle dostupných údajů ho navštíví měsíčně přes milion lidí a teď má nového majitele.
Producent a režisér Petr Vachler ho předává do rukou Martina Hájka, který ho zařadí do společnosti Livesport TV. V rámci ní tuzemská technologická firma, jejíž loňské tržby se přiblížily ke dvěma miliardám korun, buduje zcela novou nohu svého podnikání. Na kolik nákup Kinoboxu Livesport vyšel, odmítly obě strany pro CzechCrunch prozradit. Plány už ale čtyřicetiletý Hájek nastínil.
„S televizním Kinoboxem jsem v devadesátých letech vyrůstal. Petr Vachler tehdy dokázal vybudovat značku, kterou milovala velká část českých filmových příznivců, a svou popularitu si Kinobox udržel i jako filmový web. Jsem rád, že teď máme možnost posunout ho dál – nejen obsahově, ale i technologicky,” říká šéf Livesportu Martin Hájek.
Sám Hájek už nějakou dobu o plánech na vlastní televizi mluví a teď díky akvizici Kinoboxu začíná nabírat celý plán i trochu reálnější kontury. Z Kinoboxu chce Livesport udělat bránu do světa videozábavy pro filmové a seriálové fanoušky a do budoucna by měl posloužit i jako součást chystané vlastní televize.