Livesport se po 15 letech mění. Nový kabát mu ušilo studio, které stojí za podobou Ligy mistrů či Premier League
Sto milionů lidí z téměř padesáti zemí využívá tuzemskou službu Livesport, aby se informovali o tom, jak se právě hrají sportovní klání po celém světě. Ať už jde o fotbal, hokej, tenis či desítky dalších menších či větších sportů, Livesport o výsledcích z nich informuje prakticky v reálném čase a postupně se vypracoval mezi největší globální hráče. Teď své síti webů a aplikací dopřeje největší vizuální změnu od svého startu. Nový grafický kabátek ušilo uznávané londýnské DesignStudio, které je autorem vizuální identity fotbalové Ligy mistrů nebo anglické Premier League.
Fanoušci, kteří mají ve svých telefonech nainstalovanou aplikaci Livesport, to znají. Jakmile se při zápase jejich oblíbeného klubu cokoliv stane, okamžitě jim přijde notifikace. Ve světě se tuzemská sportovně-zpravodajská služba jmenuje Flashscore a právě celá tato síť teď dostává novou podobu. Podle společnosti Livesport, kterou založil Martin Hájek a sídlí v Praze v Nových Butovicích, jde o největší změnu v její patnáctileté historii. Oslaví tím mimo jiné i rekordní rok 2021.
„Loni jsme překonali hranici sto milionů uživatelů měsíčně a přes stomilionovou hranici jsme se dostali i v počtu stažených mobilních aplikací,“ vypočítává marketingový ředitel české technologické firmy Jan Hortík. Ve všech 47 zemích, kde Livesport působí, se dnes spustila nová vizuální podoba. Pracovalo se na ní přes dva roky a cílem bylo jednak celou službu zmodernizovat a zároveň ji připravit na implementaci dalšího digitálního obsahu. Martin Hájek se dlouhodobě netají tím, že by rád přidal například televizní vysílání. Ostatně koncem loňského roku do svých řad zlákal bývalého kreativního ředitele Novy.
Livesport
K tvorbě nové vizuální podoby sítě Flashscore si Livesport přizval londýnské DesignStudio, s nímž již spolupracoval na loňském firemním rebrandingu. I jeho prvky se ukazují na nových webech a v aplikacích. „DesignStudiu není svět sportu cizí – u nich vznikla například vizuální podoba Ligy mistrů a Premier League, které patří mezi nejcennější sportovní značky světa. Ve spolupráci s nimi jsme vytvořili kompletně nový positioning značky a znovu definovali hlavní hodnoty, na kterých stojí,“ říká Pavel Hacker, který se stará o značky Livesportu.
Vedle nového loga a pozměněných barev si fanoušci budou nejvíce všímat i nové podoby číslic, které ukazují výsledky, protože právě o ně jde nejvíce. Při jejich tvorbě se Livesport inspiroval podobou starých výsledkových tabulí na stadionech. Aktuální výsledky, statistiky a další informace, které postupně rozšiřuje, poskytuje tuzemská společnost ve více než třiceti jazycích. Předloni díky tomu utržila 2,5 miliardy korun. Výsledky za loňský rok bude teprve oznamovat.