Marvelovka Venom již třetí týden vede českým kinům. Celkově v nich utržila 50 milionů korun
Velké blockbustery i takzvané spin-offy z produkce Marvelu, které jsou zpravidla založeny na komiksech, dominují ve světových žebřících nejen svou návštěvností, ale také výdělky a jejich strmým růstem. I nejnovější marvelkovka Venom v hlavní roli s Tomem Hardym, která právě běží v českých i zahraničních kinech, opět funguje – od své premiéry 5. října vydělala celosvětově již téměř 500 milionů dolarů a již několik týdnů se drží mezi nejvýdělečnějšími snímky.
Skvěle se jí ovšem vede i v českých kinech, kde v posledních třech týdny Venom dominuje celkové návštěvnosti. Za první víkend film překonal tržby ve výši 20 milionů korun, celý první týden pak dal dohromady 26 milionů korun a druhý 15 milionů, na něž navázal poslední víkend s tržbami ve výši 7,6 milionu korun.
Venoma u nás vidělo přes 314 tisíc diváků, přičemž celkové hrubé tržby z českých kin překročily 50 milionů korun, číste příjmy se pak blíží 42 milionům. Film, v němž hlavní roli ztvárnil Tom Hardy, známý z filmů jako Dunkerk, Temný rytíř povstal či Počátek, se točí kolem mimozemského symbionta, který přenosem na lidské tělo zesílí a dodá mu superschopnosti. Venom je postava, která se několikrát objevila i v dalších snímcích, především pak v třetím pokračování série Spider-Man.
Druhým nejvýdělečnějším filmem v českých kinech je v posledních několika týdnech jednoznačně český počin Po čem muži touží, který během pěti týdnů od své premiéry překonal 62 milionů korun se 405 tisíci diváky. Třetí příčku obsadil po posledním víkendu horor Halloween s 28 tisíci diváky a 4 miliony korun, čtvrtou příčku pak s 20 tisíci diváky a 3,2 miliony korun film Zrodila se hvězda, kde si v hlavní roli zahrála zpěvačka Lady Gaga.
Oproti sérii Avengers, jejíž poslední díl za pouhých deset dní utržil miliardu, jsou samozřejmě příjmy Venoma zanedbatelné, ale v poměru k nákladům jde o úspěch. Film stál v produkci 100 milionů dolarů, nyní je v příjmech již téměř na pětinásobku, a to se ještě naplno nedostal do Asie, nepočítaje prodeje chystaných digitálních a fyzických kopií.