Max Payne se vrací. Původní tvůrci oznámili remake prvních dvou dílů temné krimi akce
Atmosférická akce se vrací ve spolupráci Remedy Entertainment a tvůrců Grand Theft Auto Rockstar Games.
„Všichni jsou mrtví. Poslední výstřel byl jen vykřičníkem za vším, co k tomu vedlo. Sundal jsem prst ze spouště – a byl konec…“ Těmito slovy vtáhl před jednadvaceti lety bývalý detektiv Max Payne hráče do osidel strhujícího příběhu stejnojmenné hry. Jenže tentokrát konec není. Naopak. Max Payne se po jednadvaceti letech vrací spolu s druhým dílem ve vysokorozpočtovém remaku od původních tvůrců.
Zasněžený New York. Sníh jen skrývá hnilobu zkaženého města. Droga Valkyr ničí jeden život za druhým. Zkorumpovaná policie tomu jen přihlíží. A do těchto kulis vstupuje Max Payne, agent protidrogového úřadu s temnou minulostí. Stalo se tak v roce 2001 a už od prvního výstřelu na cestě za spravedlností a pomstou bylo jasné, že tato střílečka z pohledu třetí osoby zasáhne cíl.
Max Payne a jeho o dva roky mladší pokračování patří k nejznámějším jménům videoherní historie. Tu se nyní rozhodli původní vývojáři z finského studia Remedy Entertainment připomenout moderními předělávkami prvních dvou dílů. A spolupracovat na nich budou s autory třetího Maxe. Na tom už Finové nepracovali, projekt a práva pořídili – a dodnes drží – tvůrci ještě známější značky Grand Theft Auto z Rockstar Games.
„Když nás přátelé z Remedy oslovili s tím, jestli bychom s nimi nechtěli předělat obě hry, byli jsme nadšení. Jsme velkými fanoušky jejich tvorby a nemůžeme se dočkat, až si nové verze Maxe Payna zahrajeme,“ říká k čerstvě ohlášené spolupráci Sam Houser, zakladatel studia Rockstar Games, které se kromě GTA proslavilo i westernovou sérií Red Dead Redemption.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs