Mercedes ukázal novou generaci třídy C. Nabídne i interiér s velkými displeji z luxusní třídy S
Deset a půl milionu prodaných vozů, takové je skóre třídy C automobilky Mercedes-Benz po téměř čtyřiceti letech působení na trhu. Přestože aktuální trendy hovoří ve prospěch SUV a crossoverů, Mercedes se své klasiky jen tak nevzdává. Stále se jedná o jeho nejprodávanější třídu za posledních deset let. Proto přichází na trh s její nejnovější generací, které nechybí luxus, moderní technologie, ani praktičnost.
Z optického hlediska přináší nová „céčková“ generace spíše evoluci než revoluci. Její design je určitě agresivnější a působí sportovnějším dojmem, který evokuje například SUV GLC či zástupce třídy A. Této změny bylo zapotřebí. Novinka se totiž chce postavit německým rivalům, kterými jsou BWM řady 3 a Audi A4, jež pořádně přiostřili.
Mezigeneračně se vůz Mercedes-Benz třídy C mírně prodloužil, rozšířil a ve jménu sportovnějších výkonů i více přikrčil k vozovce. Prodloužil se také rozvor náprav, což souvisí s použitou platformou MRA, na které stojí i v minulém roce modernizovaná třída S.
Změny proběhly také pod kapotou, kde bychom šestiválce hledali marně. Uplatnění zde našly již jen elektrifikované čtyřválcové pohonné jednotky. Do nabídky se dostanou soustavy nabízející výkon 168 či 201 koňských sil, což platí pro benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru. V případě benzínového dvoulitru se výkon navýší na 254 koní, díky kterým je novinka schopna akcelerovat z 0 na 100 km/h za 6 sekund.