Miliardář Komárek, Havrlant a Galgonek spojují síly. Z Česka chtějí vybudovat mezinárodní konzultační byznys

mind2flo_x

Foto: CzechCrunch

Karel Komárek, Jan Galgonek a Jakub Havrlant

Druhý nejbohatší Čech, zakladatel investiční skupiny s mnohamiliardovým portfoliem a zkušený digitální marketér, který se díky prodeji své firmy před lety postaral o jeden z největších reklamních exitu v Česku. Právě taková sestava se sešla u jednoho stolu, aby dala dohromady své zdroje a zkušenosti a vytvořila novou konzultační skupinu, která nabídne pod jednou střechou marketingové a technologické služby všeho druhu. Vítejte v Mind2Flo Karla Komárka, Jakuba Havrlanta a Jana Galgonka.

Jan Galgonek je zkušeným mediálním matadorem. Ve světě médií se pohybuje přes deset let a v roce 2016 úspěšně prodal reklamní společnost Adexpres, za níž měla londýnská skupina Dentsu Aegis Network zaplatit řádově stovky milionů korun. Nad nově vznikající skupinou proto převezme dohled v roli výkonného ředitele. Pod hlavičkou Mind2Flo bude řídit dvě majetkově oddělené divize, mediální a technologickou. První jmenovanou ovládá KKCG Karla Komárka, druhou většinově vlastní Rockaway Jakuba Havrlanta.

Jde o výsledek fúzí několika již existujících společností. Na jedné straně tak bude stát agentura Mindsquared se zaměřením na sektor médií. Na straně druhé budou k dispozici služby agentury Flo, která nabídne konzultační služby se zaměřením na zákaznickou zkušenost. „Promítáme principy zákaznické zkušenosti do celkového byznysu našich klientů, od interních procesů až do úrovně komunikace se zákazníkem,“ vysvětluje Galgonek.

„Vstupujeme na ‚hřiště‘, kam se posledních několik let snaží dostat globální mediální skupiny skrze zakládání svých nebo akvizice nových technologických divizí. Z opačné strany podobné snahy vynakládají velké konzultační skupiny se snahou obsadit segment médií a marketingových technologií. My spojujeme kompetence z obou světů přirozeně a systematicky skrze sjednocenou, integrovanou nabídku služeb,“ doplňuje šéf nově vzniklé skupiny Mind2Flo.

Síla ve spolupráci

Agentura Mindsquared, ve 100% držení KKCG Karla Komárka, vznikla spojením digitální agentury MediaSentic s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG. „Toto strategické spojení marketingu a technologických služeb znamená významné posílení naší pozice v tomto segmentu. Cílem je vytvořit z Mind2Flo silnou skupinu, která se díky unikátnímu know-how a schopnostem z obou oblastí stane silným mezinárodním hráčem v oboru,“ uvedl Karel Komárek.

Druhá polovina nově vzniklé skupiny, divize Flo, byla stvořena spojením datové agentury Base Consulting se specializovanou brandingovou agenturou Newsjacking, ke kterým se přidala i e-commerce vývojářská společnost NetDirect ve 100% vlastnictví Rockaway Capital. Investiční skupina Jakuba Havrlanta, která nedávno oslavila velký prodej e-commerce skupiny Mall Group, bude v nově vzniklé divizi držet majoritní podíl, zbytek připadá Janu Galgonkovi.

„Dlouhodobým cílem Rockaway Capital je digitalizovat tradiční průmysl, a to se týká i mediální sféry. Naše účast ve skupině Mind2Flo nám tak od začátku dávala perfektní smysl. Jsem přesvědčený, že i díky zařazení společnosti NetDirect do technologické divize Flo vzniká na poli konzultačních služeb unikátní spojení mediální a technologické expertizy, které na regionálním trhu doteď chybělo,“ vysvětluje Jakub Havrlant.

Sám Galgonek si prý spolupráci s Karlem Komárkem vybral pro jeho vizionářský přístup a Rockaway zase pro jejich dravost a hledání prorůstových strategií. „Díky Rockaway a KKCG jsme získali kapitál a obrovské know-how k tomu, abychom vybudovali silnou mezinárodní skupinu. Máme ambici konkurovat těm největším hráčům na poli médií a technologií,“ dodává Galgonek. Jeho ambicí je zařadit Mind2Flo do tří let mezi největší agenturní skupiny v Evropě.