Miliardový brněnský vyhledávač letenek Skypicker utrží denně přes 10 milionů korun
Brněnský projekt Skypicker, který usnadňuje hledání letenek, nezastavitelně roste kupředu a meziměsíčně se mu daří zvyšovat tržby v desítkách procent. Po únorové investici konečně nabral tempo, ve kterém se z něj stává profitabilní byznys, kterému každým dnem roste hodnota – momentálně se pohybující v rozmezí 1 – 1,5 miliardy korun.
Rostoucí tržby
Za poslední období se mu navíc podařilo díky investicím do nových destinací v Asii a Pacifiku vyrůst na denní obrat ve výši 10 milionů korun. Souběžně s tím otevírá Skypicker nové zákaznické centrum v Brně, do kterého hodlá investovat značné prostředky. Kvalitní podpora zákazníkům je totiž klíčová služba, kterou tento startup poskytuje navíc oproti konkurenci.
Což potvrzuje přímo zakladatel Oliver Dlouhý:
„Od počátku nechápeme Skypicker jako prostého prodejce letenek, ale jako službu. Nechceme lidem nabízet jen letenky, ale inspirativní a bezpečné cestování po celém světě.”
Funkce nového centra
Pro nové zákaznické centrum se otevře necelých 100 nových pozic, které by se měly do konce roku zaplnit. Za úkol by pak mělo mít centrum především starost o program Skypicker Guarantee, který funguje podobně jako cestovní pojištění a nabízí zákazníkům finanční kompenzaci a právní pomoc v případě zpožděných a zrušených letů nebo jiných komplikací.
Již v tomto týdnu se můžete těšit na rozsáhlý a otevřený rozhovor se zakladatelem Skypickeru, Oliverem Dlouhým!