Miliardový startup Slack integruje funkci, která se do něj původně neměla vůbec dostat
Slack sloužící pro interní komunikaci v menších i větších týmech přišel původně s myšlenkou úplně porazit nutnost využití e-mailové korespondence. Do jednoduché platformy šlo integrovat díky otevřenému API takřka cokoliv, včetně vlastních notifikací z více než 80 podporovaných služeb, skupinového chatu nebo sdílení souborů.
Na hlavní stránce dokonce komunikuje informace ve smyslu, že strávíme až 47% času hledáním, odpovídáním a čtením e-mailů a že díky Slacku může být celý tým o kus produktivnější. Nyní ale Slack na podněty uživatelů přišel s něčím nečekaným – integrací e-mailů do své platformy, ve které se mimo klasického chatu objeví část e-mailu, který si lze přímo ve Slacku přečíst.
Integrace je velmi jednoduchá. Stačí označit kanál, do kterého se budou zprávy zasílat, služba následně vygeneruje speciální e-mailovou adresu, na kterou si na svém e-mailu nastavíte přesměrování. To může být perfektní pro přeposílání e-mailů z podpory zákazníků nebo obchodního oddělení, informuje Slack.
Výsledek pak vypadá nějak takto:
Po kliknutí na zobrazit více se v přehledném designu otevře detail e-mailu:
Služba je k dispozici pouze placeným uživatelům v rámci Standard nebo Plus plánu, které začínají na 6,67 dolarech měsíčně. Ve free verzi je integrace e-mailu nedostupná.
Foto: Slack