Miton posiluje Pavel Vopařil, který vedl miliardový prodej Slevomatu
Česká investiční společnost Miton, která stojí za úspěšnými projekty jako Rohlik.cz, Bonami.cz, Skrz.cz, GoOut nebo Slevomat.cz, ohlašuje novou posilu do svého širšího vedení. Novým venture partnerem se totiž stává Pavel Vopařil, který dříve působil ve vedení vydavatelství Economia, portálu Centrum.cz nebo globální společnosti McKinsey.
Kromě toho ale také loni vedl miliardový prodej právě zmíněných portálů Slevomat a Skrz.cz do rukou britské skupiny Secret Escapes, o kterém jsme vás před několika měsíci informovali.
“Prodej Slevomatu pro mě byl skvělou profesní zkušeností a také možností poznat, že v Mitonu jsou velké příležitosti a bezvadní lidé, se kterými bych chtěl dál pracovat. Miton za svou více než sedmnáctiletou historii několikrát dokázal od nuly vybudovat velmi úspěšné internetové firmy. Jsem moc rád, že se na jeho budoucím rozvoji mohu podílet,” říká Pavel Vopařil.
V novém působišti bude mít Vopařil na starost především rozvoj a strategii dvou konkrétních projektů, a to online obchodu s nábytkem a doplňky Bonami a vyhledávače kosmetických salónů, kadeřnictví a dalších “beauty” podniků Lavito International. V obou těchto projektech se Vopařil zároveň stává jejich investorem.
“Věřím, že Pavel ve spolupráci s CEO Bonami, Davidem Šiškou, dál posílí úspěšný vývoj a rychlý růst firmy. Příchod Pavla do našeho týmu je dalším krokem ve snaze Mitonu přivádět do svého středu velké talenty a zvětšovat tak nejen vlastní expertízu, ale i rozšiřovat kapacity pro rozvoj projektů. Díky nástupu Pavla budu mít více času soustředit se na hledání nových příležitostí a posilování pozic celé skupiny v zahraničí, kde už nyní máme zhruba polovinu našich aktivit a obratu,” dodává zakladatel Bonami a jeden z partnerů Mitonu Václav Štrupl.