Miton spojuje svých osm gastroprojektů pod novou značku. Letos cílí na čtvrtmiliardové tržby

Do čela uskupení s ambicí ovládnout český trh postavil Miton bývalého obchodního ředitele Plzeňského Prazdroje Tomáše Mráze.

Peter BrejčákPeter Brejčák

tomas_mraz

Foto: Miton

Tomáš Mráz z Mitonu

0Zobrazit komentáře

Pod značkou Piano se spojují dosud roztříštěné gastrotechnologické firmy z portfolia investiční skupiny Miton. Nové uskupení zahrnuje známé startupy jako Qerko pro platbu přes QR kódy či etablovaný pokladní systém Septim, ale také firmy Pecosta, Grason, Savarin, Harsys, POS Expert nebo Protel. Jejich produkty již nyní využívá řada předních gastronomických skupin včetně Ambiente, Zátiší Group, AZ Catering Services nebo CPI Hotels.

„Chceme modernizovat podnikání v gastronomii. Naším cílem je spokojený hospodský nebo hoteliér, který se může soustředit na zlepšení hostova zážitku, ne na papíry a tabulky,“ popisuje vizi Piana jeho šéf Tomáš Mráz, který do Mitonu přišel na konci loňského roku. Přes produkty Piana dnes proteče šestina z 230 miliard korun, které se v české gastronomii ročně utratí, skupina obhospodařuje přes šest tisíc provozů s celkovým obratem 36 miliard korun.

Pro letošek si Piano podle vyjádření pro CzechCrunch stanovilo cíl dosáhnout tržeb 250 milionů. „Skupina je zisková a očekáváme dynamický růst tržeb v následujících letech s ohledem na vyšší adopci moderních technologií v české gastronomii,“ komentuje Mráz. Výši zisku neupřesnil. Jako první společnou aktivitu Piano připravuje na podzim spuštění chytré aplikace, která restauratérům poskytne v reálném čase přehled o tržbách, nákladech, zásobách i rezervacích.