Mitonské Restu.cz ve spolupráci se Slevomatem spouští chytré slevy pro restaurace

Michal PtáčekMichal Ptáček

restu
0Zobrazit komentáře

Český rezervační portál Restu.cz v posledních týdnech představuje jednu novinku za druhou. Tou zatím poslední je počin s názvem Chytré slevy, který má majitelům restaurací nabídnout cenová zvýhodnění pro hosty v určitou část dne…například když je podnik poloprázdný.

restu_1

Přečtěte si takéRestu.cz spouští novou službu pro restaurace. Automaticky generované webyRestu.cz spouští novou službu pro restaurace. Automaticky generované weby

„V restauratérství panuje v současné době vysoce konkurenční prostředí. Především přilákat nové hosty je pro spoustu restaurací problém. Oslovit je lze přitom celkem jednoduše prostřednictvím slev. „Problémem však je, že chytře využívat slevy stále většina restauratérů neumí,“ říká Pavel Suchánek z Restu.cz a dodává: „Naším cílem je toto změnit a ukázat restauracím, jak se slevami pracovat co nejefektivněji.“

Jak už jsme zmínili, cílem chytrých slev není podle Restu poskytovat výhodné nabídky plošně na všechny časy, ale pouze tehdy, kdy se to restauraci hodí.

„V době, kdy je v restauraci málo hostů, musí restauratéři platit stále stejné fixní náklady za nájem, elektřinu a personál. Pokud se jim však povede obsadit volné židle, pokryjí tyto náklady a jejich zisk se zvýší. Navíc získají i nové kontakty na hosty, které pak budou moci oslovit se svými standardními nabídkami a připomenout se jim, aby se vrátili,“ říká Pavel Suchánek

K aktivnímu nabízení slev pak chce Restu.cz jednotlivé restaurace motivovat za pomoci speciálního marketingového balíčku, díky kterému bude restaurace při poskytnutí chytré slevy jednak zviditelněna v jednotlivých kategoriích a jednak její nabídka bude promována i na dalších partnerských webech, včetně jedničky na slevovém trhu v podobě portálu Slevomat.cz

„Restu.cz tímto rozhodně nezačne fungovat jako slevový portál. Z pozice rezervačního systému chceme pouze dát restauracím návod na to, jak mohou chytře využít slev k obsazení volných míst,“ říká Pavel Suchánek z Restu.cz a dodává: „Prostřednictvím partnerů můžeme navíc restauracím pomoci, aby se o jejich nabídce dozvědělo co nejvíce potenciálních hostů,“ dodává Pavel Suchánek

restu1

Nasazení chytrých slev u podniků…

Food delivery služba JídloTeď.cz expanduje do dalších 10 měst. Tržby vzrostly o 37%

Michal PtáčekMichal Ptáček

jidloted1
0Zobrazit komentáře

Český food delivery portál JídloTeď.cz rozšiřuje s příchodem léta svoje pole působnosti o dalších 10 tuzemských měst. Po Praze, Brně, Ostravě, Plzni a Liberci, nyní začne svoje služby nabízet i v lokalitách: Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice, Zlín, Havířov, Most, Ústí nad Labem, Teplice, Frýdek-Místek a Pardubice.

storyous

Přečtěte si takéJak se daří českému foodie startupu Storyous?Jak se daří českému foodie startupu Storyous?

Fabian Gabriel

Přečtěte si takéProgramovat se učil na gymplu, teď bude pracovat pro MicrosoftProgramovat se učil na gymplu ve Zlíně. Teď v Seattlu nastupuje do Microsoftu a radí, co pro to udělal

Hlavním důvodem expanze jsou podle zakladatele portálu Marca Westermanna dobré ekonomické výsledky, především pak tržby, které mezikvartálně vyrostly o 37%…

V JídloTEĎ.cz jsme zaznamenali mezi posledním loňským a prvním letošním kvartálem nárůst tržeb o 37 %. Rosteme doslova z měsíce na měsíc. Růst prodejů mezi dubnem a květnem je 25 %, což je za současné situace na trhu skvělý výsledek. Neustále proto rozšiřujeme vlastní automobilový rozvozový park,“

V souvislosti s přidáním nových lokalit, JídloTeď, které na českém trhu funguje od března 2013 a které má v nabídce přes 800 restaurací, představilo také novinku v podobě objednávek z podniků, které nejsou aktuálně otevřené.

Dříve jste si z právě zavřeného  podniku objednat nemohli. Pokud je restaurace, z níž si chcete pokrm nechat přivézt, zavřená, náš web vám automaticky nabídne čas rozvozu, který je reálný. Většinou to bývá nejdříve 45 minut po otevření daného podniku,“ dodává Westermann.