Módní e-shop Zalando v Česku reaguje na poptávku i konkurenci a zavádí platbu na dobírku
Německý módní e-shop Zalando, který před rokem vstoupil do České republiky, si získává stále více tuzemských zákazníků. Na to, aby mohl dál růst, byl ale tlakem trhu donucen k zavedení jedné novinky. Vedle platby kreditní kartou, PayPalem nebo GoPay půjde nově využít také v Česku tolik populární dobírku.
„Potřeby zákazníků jsou pro nás vždy na prvním místě. V Česku jsme nejprve zvolili pozvolný přístup, nyní však chceme vztahy se zákazníky prohloubit. Tento způsob platby by měl učinit nákup ještě pohodlnější a navíc přilákat na Zalando nové zákazníky. Jsme přesvědčeni, že nám to pomůže na naší cestě, stát se jedničkou na českém trhu s módou,“ vysvětluje Dawid Pożoga, Marketing Lead pro Českou republiku.
Dobírku již nabízejí i dva největší konkurenti Zalanda, český Zoot, který aktuálně prochází zásadními změnami, a další celoevropský hráč About You, jenž je také z Německa. Přestože využívání dobírky v posledních letech pomalu klesá, nadále tento způsob platby v e-shopech preferuje asi třetina Čechů, a tak se trendu muselo přizpůsobit také Zalando.