Na trend rozvozu občerstvení do firem nasedá i Rohlik.cz. Spouští službu s čerstvými potravinami
Objednávání občerstvení přímo do firem se stává čím dál běžnější cestou, jak připravit zasedací místnost na důležitou poradu, vybavit kuchyňku potřebnými surovinami nebo zkrátka potěšit pracovníky v rámci zaměstnaneckých benefitů. V tomto odvětví již operuje několik specializovaných cateringových firem, ale také třeba síť ovocných barů Fruitisimo nebo fastfoodový řetězec Bageterie Boulevard, který nedávno rozšířil sortiment o snídaně v takzvaných BB boxech.
Vzhledem k tomu, že firmy rády využívají rychlých a spolehlivých služeb pro doručení jídla, aniž by do obchodů a restaurací vysílaly vlastní lidi, celý byznys zajímavě roste, což je i důvodem, proč na tuto vlnu naskakuje také největší český internetový supermarket Rohlik.cz. Ten nově rozjíždí doplňkový program pod názvem Rohlík Fresh Partner a jak je u firmy Tomáše Čupra známo, soustředit se bude výhradně na rozvoz čerstvých potravin a pečiva.
„Už delší dobu jsme dostávali nabídky od jednotlivých firem, zda jim nechceme přivážet nákupy v pravidelných intervalech. Rozhodli jsme se tedy vytvořit B2B službu. Zaměstnanci budou mít možnost ochutnat potraviny nesrovnatelné co do čerstvosti s běžným sortimentem supermarketů. Slibujeme si od toho mimo jiné to, že si poté Rohlík zvolí i jako svoje hlavní nákupní místo pro vlastní rodinné nákupy,“ komentuje novou iniciativu Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlik.cz.
Podmínkou je, aby se daná firma, která by o závoz od kurýrů Rohlik.cz měla zájem, stala partnerem programu (mezi první partnery patří například leasingová společnost Arval CZ). Jakmile bude v Rohlík Fresh Partner figurovat, může jí největší tuzemský e-shop s potravinami zajistit, že jí několikrát týdně až na recepci doručí jak potraviny, tak třeba i různé kancelářské potřeby, jež ve svém sortimentu nabízí.
Celému procesu samozřejmě předchází objednávka, v níž si firmy navolí ideální čas dovážky a její objem. “Očekáváme, že největší zájem bude o pečivo od našich vyhlášených pekařů a lokální zeleninu či ovoce,” předpokládá Brzobohatý. Důležitým prvkem programu Rohlík Fresh Partner má být mimo jiné i flexibilita, respektive možnost zákazníků si korigovat objednávku několik dní předem, a to na základě specifických potřeb firmy nebo dostupnosti daného sortimentu.
Co se týče lokalizace, Rohlik.cz se s touto službou bude zatím zaměřovat výhradně na firmy a organizace ve dvou největších českých městech — Praze a Brně. Zmiňuje však, že pokrývány budou i jejich blízké regiony, byť přesně nespecifikoval.