Nike společně se Sony navrhl limitovanou edici tenisek se svítícím logem PlayStationu
Kolaborace mezi nejrůznějšími hudebními umělci nebo luxusními značkami a výrobci bot jsou v dnešní době poměrně časté a skupiny vášnivých sběratelů, takzvaných sneakerheads, jsou za ně ochotny zaplatit nemalé částky. Nicméně málokdo si mohl myslet, že taková kolaborace vznikne i s ryze technologickou firmou, což nyní vyvrací Nike.
Tento americký gigant na poli sportovního oblečení a doplňků ve spolupráci se Sony, respektive herní divizí PlayStation, vytvořil limitovanou edici basketbalových bot PG-2 s motivem vesmíru a této kultovní konzole. Neméně důležitou součástí celé kolaborace byl i Paul George, basketbalista hrající v NBA za tým Oklahoma City Thunder, na kterém byl pár zároveň prezentován.
PG-2 vyniknou nejen svým barevným provedením, kterému dominuje černá základna s bílou podrážkou s fialovými, růžovými či zelenými body, fialová „fajfka“ a herní symboly PlayStationu, ale zejména tradičním svítícím logem PS na jazyku jedné boty a designově zpracovanými iniciály Paula George (PG) na botě druhé.
Tyto prvky mohou i blikat a vibrovat, což má napodobovat herní ovladač Dual Shock, nicméně nevydrží věčně – podle serveru Engadget baterie zvládne až 150 hodin provozu, ale nedá se (zatím) vyměnit. Další netradičností oproti běžné obuvi je i speciální PSN voucher s kódem, který je natisknut na zadní straně levé boty. Ten má sloužit pro stáhnutí vesmírné tématiky PG-2 jakožto grafiky pro uživatelské rozhraní PlayStationu 4.
PG-2, které mají mimo své zajímavé barevnosti nabízet i pohodlné a kvalitní nošení pro vrcholové sportovce (basketbalisty), se začnou globálně prodávat 10. února za 110 dolarů (cca 2 300 korun).
Foto: PlayStation Blog