Obléct se jako Hailey Bieber nebo David Luu. Češi ukazují, jak snadno objevovat nové styly
Portál FlexDog má v plánu propojovat komunitu nadšenců do streetwearu – a funkce pro přesné vyhledávání outfitů má být jedním z pilířů.
Projíždíte sociálními sítěmi a najednou se váš prst zastaví na fotce někoho, kdo má naprosto dokonalý styl oblékání. Takový, který byste chtěli mít i vy. Jenže zjistit typ a značku vybraných kousků pouze z fotky nemusí být jednoduché. A tak se zeptáte kamarádů, procházíte nepřeberné množství zboží na e-shopech, zkoušíte obrázkové vyhledávání na Googlu… Nebo se vydáte k českému FlexDogu, který vám může rovnou nabídnout, kde outfit koupit.
„Existuje řada stránek na sociálních sítích i webů, kde lze najít informace o tom, co jaké osobnosti nosí, ale málokdy už produkty srovnají s cenami na trhu,“ říká pro CzechCrunch Michal Gálík z marketingového týmu české služby FlexDog. Portál, který původně začal jako vyhledávač a srovnávač prémiových tenisek, totiž nově přichází s funkcí, kdy vám pomůže s nákupem stylu, který je v kruzích streetwearové módy zrovna populární. Nebo něčím výjimečný.
FlexDog jako takový má za sebou poměrně zajímavý příběh – a jeho relevanci na českém trhu před rokem stvrdily těžké investorské váhy. Do služby, která vzešla ze známého streetwearového obchodu Footshop, loni v červnu investoval zakladatel online supermarketu Rohlik.cz Tomáš Čupr spolu se dvěma silnými fondy. Portál pod taktovkou Jakuba Mandáta tak získal desítky milionů korun a mohl se pustit do dalšího rozvoje.
Dříve totiž lidé na FlexDog chodili jen kvůli vyhledávání sneakers, jak se zpravidla dražším, exkluzivnějším teniskám říká. Na talíři dostali jejich srovnání s cenami na trhu a rovnou i přesměrování, kde si je mohou koupit. Pro skalní teniskové fanoušky vskutku užitečná služba. Pak se FlexDog rozšířil i za hranice Česka, ovšem v souvislosti s růstem se už nechtěl zaměřovat jen na tenisky. Potenciál viděl také v prémiovém oblečení.