Online supermarket Rohlik.cz je připraven na dvojnásobný vánoční nápor. Reklamace nově vyřídí obratem online
Celý letošní rok se pro Rohlik.cz nesl ve znamení velkého růstu, ale i tak v předvánočním čase tradičně zažije jeden z největších náporů. Největší tuzemský online supermarket, který letos cílí na tržby ve výši 8 miliard korun, hlásí, že je připraven i v následujících hodinách a dnech obsloužit co největší počet zákazníků. A spouští několik novinek, které ještě zlepší jeho služby.
„Daří se nám zásobovat všechny naše zákazníky kvalitními potravinami i pro vánoční svátky. Důkazem je, že i teď si můžete vybrat z dostupných časových slotů ještě v den objednání. Jsme připraveni obsloužit až dvojnásobný zájem zákazníků v porovnání s loňskými Vánocemi,“ říká pro CzechCrunch šéf českého Rohlíku Petr Pavlík.
Bývalý šéf likérky Stock Plzeň – Božkov a společnosti Albert převzal otěže tuzemské pobočky letos v létě, kdy mu je předal zakladatel Rohlíku Tomáš Čupr. Ten se přesunul do role skupinového CEO, aby mohl řídit velkou expanzi internetového obchodu s potravinami, který už loni zamířil do Maďarska, tento měsíc začal rozvážet také v Rakousku a příští rok se chystá do Německa.
V Česku má ve dnech 22. a 23. prosince otevřeno pro zákazníky od 6 do 24 hodin, aby jich zvládl obsloužit co nejvíce, a rozváží i na Štědrý den, a to od 6 do 14 hodin. Zavřeno má pouze v pátek 25. prosince. Šetřit čas chce navíc nakupujícím nejen tím, že nemusí fyzicky do obchodu, ale také dalšími novými vylepšeními.
O Rohlíku je známo, že staví na maximálně prozákaznickém přístupu, a tak když je s něčím v objednávce problém, obvykle uživatelům obratem vrací kredity. To platí i nadále, avšak nově nebude nutné volat nebo psát na zákaznickou linku, ale celá reklamace se vyřeší online. „Jsme jediný obchod s potravinami v Česku, který tuto možnost nabízí,“ říká Pavlík.
Zákazník si na webu nebo v aplikaci vybere položku, kterou chce reklamovat, a kompenzace v podobě kreditů je mu okamžitě připsána na účet. Jen pokud by uživatel překročil určitou přijatelnou mez počtu reklamací, je vyzván například k doložení fotografie o poškozeném zboží. U členů Rohlík Premium taktéž dál platí, že získávají i při online reklamaci dvojnásobnou kompenzaci.