Ordr.cz spouští večerní rozvozy

Michal PtáčekMichal Ptáček

Ordr-Ordering2
0Zobrazit komentáře

Expresní food delivery startup Ordr.cz od českých STRV a přepravní služby Messenger, rozšiřuje nabídku. To když k odpoledním rozvozům nyní začíná v časech 17:30 až 19:30 nabízet i rozvoz večeří.

Konkurence v podobě restaurací nabízející denní menu je v době oběda obrovská. Naopak večer je situace naprosto odlišná. Pokud nepreferujete fast food, je v centru Prahy problém se večer najíst rychle, dobře a za rozumné peníze”, říká CEO Ordr Jakub Plas. „Začínáme s dvouhodinovou dobou rozvozu  a uvidíme, v jakém čase bude o jídlo největší zájem. Podle toho pak do budoucna časy upravíme,” dodává.

10733894_10152788060060804_307362793787347625_o

Přečtěte si takéČeští STRV otevírají kanceláře v Los AngelesČeští STRV otevírají kanceláře v Los Angeles

Objednávat lze od Smíchova až po Karlín, tedy v podstatě v širším centru Prahy.

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Reklama na Snapchatu vás může stát zhruba 750 tisíc dolarů za den

15021193310_b805665f98_k
0Zobrazit komentáře

Ano, je to tak. Jeden den reklamy za téměř 18 milionů korun – to je Snapchat a jeho unikátní monetizační strategie. Snapchat si vyzkoušel svoje první reklamy již koncem minulého roku, kdy směle propagoval film Ouija od Universal Studios ve 20 sekundovém příspěvku, který šlo vyjimečně spustit několikrát. Při tomto pilotním testovnání reklama dosáhla na 100 milionů uživatelů!

Mezi partnery, kteří by mohli mít potencionálně zájem o reklamu jsou i McDonald’s, Samsung, Macy’s nebo EA, informuje AdWeek. Z perspektivního hlediska hledá Snapchat spíše méně partnerů, za to ale kvalitních a ochotných zaplatit více peněz, aby uživatelé nebyli zaplaveni reklamou na svých news feedech.

Jediným problémem Snapchatu je momentálně nemožnost kvalitně vyhodnotit statistiky a údaje tak, aby byly pro firmu přínosné. Není možné zjistit, jaký podíl mužů a žen si reklamu proklikl, není možné vidět v jakém věku uživatelé byli. Stejně jako je složité spoustu společností přesvědčit, aby investovali do reklamy, která uživateli po zavření aplikace zmizí.

Jen pro srovnání, YouTube na své reklamní síti nabízí podobnou možnost propagace o 250 tisíc dolarů levněji!

Společnosti se snaží s reklamou vyhrát a přizpůsobit se novému formátu, který může být dokonce zajímavější, než klasická cesta reklamy. Jak lze vidět níže na retargeting reklamě od McDonald’s:

foto: pestoverde/Flickr