Podívejte se do nových kanceláří startupu Dollar Shave Club, který vydělal miliardy prodejem žiletek
Kalifornský Dollar Shave Club patří jednoznačně k nejvýraznějším startupům posledních let. Společnost, která využila boomu členství a takzvaných subscription boxů prostřednictvím kterých svým zákazníkům pravidelně zasílá set nových žiletek v designových krabičkách, se totiž před dvěma lety stala velkým akvizičním cílem společnosti Unilever.
Ta patří k celosvětově největším výrobcům potravin a produktů pro péči o tělo a za Dollar Shave Club neváhala zaplatit částku pohybující se okolo 1 miliardy dolarů, díky čemuž se z Dollar Shave Clubu stal přes noc takzvaný startupový jednorožec (startup s valuací přesahující 1 miliardu dolarů).
Dollar Shave Club se i po letech těší velké popularitě a roste, což se projevilo i na nutnosti firmy začít hledat nové, větší sídlo. Celý tým se tak nedávno přestěhoval do bývalých skladových prostor v kalifornském městě Marina Del Rey poblíž Los Angeles, jejichž kompletní redesign si vzali na starost architekti a designéři z architektonického studia Rapt Studio.
S jejich svolením vám nyní umožňujeme podívat se, jak to v kancelářích Dollar Shave Clubu, jenž se v roce 2012 proslavil mimo jiné tímto virálním spotem na YouTube, vypadá.
“Hlavním cílem bylo přetransformovat původně skladový prostor v Marině del Rey tak, aby vzniklo sídlo stimulující tři klíčové věci: propojenost, spolupráci a komfort a to jak z pohledu zaměstnanců, tak návštěvníků, kteří prostor navštíví. Zároveň bylo nutné prostor přetransformovat tak, aby se do něj vešlo přes 300 zaměstnanců, kteří v Dollar Shave Club pracují. Výsledkem je od základu redesignovaný komplex, který nabízí nejrůznější vymoženosti včetně barber shopu, lékarny, kavárny a rozlehlých venkovních prostor.”
Lokalita: Marina del Rey – Los Angeles, Kalifornie
Datum dokončení: 2018
Velikost: 4,645 m²
Design: Rapt Studio
Fotky: Noah Webb