Podívejte se na úplně novou podobu emailu, kterým si chce Yahoo zachránit svoji pověst
Ve vyhledávači a mediální společnosti Yahoo se toho za poslední dobu událo opravdu hodně. Tím nejzásadnějším byl ale zajisté odchod CEO Marissy Mayer a prodej celé společnosti do rukou amerického Verizonu za 4,5 miliard dolarů. Yahoo, jenž se bude postupně rebrandovat na Oath, se tak snaží minimalizovat škody po úniku dat a posunout se v očích veřejnosti do lepší pozice.
Pro takřka 225 milionů aktivních uživatelů tak představila společnost zcela novou podobu emailu, která přináší modernější vzhled, plošší design a spoustu nových funkcí. Vzhled si je možné, podobně jako v konkurenčním Gmailu, libovolně barevně upravit, nastavit si velikost písma, řádkování, zarovnání či prioritu zobrazování emailů.
Součástí je také prohlížeč fotografií s pokročilým editorem, správce souborů s datovým úložištěm a jistá snaha o zapracování umělé inteligence, které propojuje související e-maily, nabízí předpřipravené odpovědi a podobně. Jak už bylo z dřívějška zvykem, Yahoo má svůj email obehnaný reklamou – tu je možné schovat zaplacením za Yahoo Mail Pro, které stojí 3,49 dolarů za měsíc nebo 34,99 dolarů na rok.
Součástí změn jsou i mobilní aplikace, které pro email dostaly jak upgrade vzhledu, tak funkcí. Je ovšem stále otázkou, zda se Yahoo podaří trochu oživit svoji nepříšliš pozitivní pověst z posledních let pouhým kopírováním vzhledu a funkcí konkurence.