Příběh jako akcelerátor byznysu. Michaela Papežová a FYI Prague pomohou lídrům s jejich profilací
Umět prodat svou vizi, dobře formulovat myšlenky a působit při tom uvěřitelně. To jsou klíčové vlastnosti, které potřebují mít lídři, aby dokázali úspěšně vést své firmy. Umění komunikovat je klíčové nejen ven z firmy, tedy na veřejnosti, v médiích či na sociálních sítích, ale také směrem dovnitř, k zaměstnancům. Reaguje na to i tuzemská PR agentura FYI Prague, kde pro přední manažery, ale i představitele či zakladatele startupů spouští program For Your Identity. Ten má za cíl lídrům pomáhat právě s budováním jejich vlastního obrazu.
V Česku to není úplně standardní věc, ale zejména v zemích na západ od nás bývá běžné, že si zakladatelé firem dokážou budovat svůj mediální obraz sami tím, jak se svou byznysovou story pracují, jak ji prezentují a koho s ní oslovují. Když mají ve veřejném prostoru silnou pozici, dokážou pak ovlivňovat celospolečenskou diskuzi tam, kde potřebují, třeba příspěvky na sociálních sítích.
Úspěch firem už dnes zkrátka často nestojí jen na samotném kvalitním produktu, ale také na osobnostech, které ho vytváří a reprezentují. Právě na otevřené komunikaci svého příběhu dnes zejména mladé firmy své renomé budují a dlouholeté zkušenosti s tím má Michaela Papežová, která přichází do FYI Prague vést novou divizi For Your Identity. Připojí se tak k Janu Řezáčovi a Františku Brožovi, kteří PR agenturu založili v roce 2013.
„Během své kariéry v PR jsem si mnohokrát ověřila, jak zásadní pro úspěch komunikace je osobnost manažera. Dnes už se firma neobejde jen se značkou a dobrým produktem. Přidaná hodnota vzniká až v momentě, kdy se do komunikace zapojí i osobnosti, které příběh firmy rozšíří o lidskou rovinu,“ popisuje cíle nového programu Michaela Papežová, která přes šest let působila jako šéfka komunikace skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta.
Podle Papežové přivádí konzistentní a silná komunikace lídra nové příležitosti a také má prokazatelný vliv na hodnotu jeho byznysu. V Česku však prý mají šéfové firem a další klíčoví představitelé v komunikaci často velké deficity. Ať už jde o nízkou sebedůvěru, neprocvičenou rétoriku, komunikační zlozvyky nebo neznalost mediálního prostředí, lídři se tím připravují o jeden z nejefektivnějších kanálů, jak si budovat vlastní obraz.
Právě s definováním vize a s její uvěřitelnou komunikací nyní chtějí v FYI Prague pomáhat. V pražské PR agentuře se přitom dlouhodobě specializují na rostoucí technologické startupy jako Košík.cz, Mall.cz, DoDo, HoppyGo či Bezrealitky až po větší firmy jako Uber, Toshiba (dnešní Dynabook) či OMV. Nově pomáhají společně s agenturou Katz83 s komunikací také operátorovi T-Mobile, který se rozhodl vyměnit PR agenturu po dlouhých 18 letech.
Celkem jejich portfolio čítá dvě desítky klientů a své služby v oblasti public relations nyní rozšíří o zmíněnou divizi For Your Identity. „Spojili jsme hned několik kompetencí z různých komunikačních oborů a vytvořili nový mix, který z našeho pohledu výrazně lépe reaguje na potřeby dneška,“ popisuje spoluzakladatel FYI Prague Jan Řezáč.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.