Přijďte na akci CC Uncover. Startupy Productboard, Rossum, Mews a další prozradí, proč je péče o zaměstnance klíčem k úspěchu
Na začátku každé firmy bývá člověk s vizí, kterou ale následně dokáže realizovat jen s pomocí svých kolegů a zaměstnanců. Dát dohromady perfektně fungující tým, který dokáže spolupracovat, stavět a růst, je klíčem k úspěšnému byznysu. Právě proto jsme se rozhodli na péči o zaměstnance a stavění firem zaměřit v prvním vydání naší nové hybridní akce CC Uncover, která se koná v úterý 30. listopadu.
Zajímá vás, zda je firemní kultura jen buzzword, který by vás měl nechat chladnými? Chcete se dozvědět tipy, jak efektivně vybudovat kolem vaší firmy komunitu, z níž pak můžete těžit, jak hacknout nábor a jak se se svými zaměstnanci podělit o úspěch? Nejen na tato témata se podíváme do hloubky se zástupci předních tuzemských firem a startupů.
S Lucií Ottinger a Štefanem Šurinou z Eldisonu, Jiřím Nečasem z Productboardu, Dominikou Wygrysovou z Rossumu, Michalem Smetanou z Pipedrive, Kateřinou Dvořákovou z STRV, Vratislavem Kalendou z Appliftingu a Janem Meissnerem z Mews se budeme bavit o tzv. people first mindsetu, o zaměstnaneckých akciích a budování komunit. A to jak na místě, v karlínských prostorách technologické společnosti STRV, tak online.
Hybridní formát naší nové akce CC Uncover nabídne 30. listopadu detailní pohled na zmiňovaná témata, a proto jsme se ji rozhodli nabídnout pouze pro zájemce se vstupenkou. Přímo na místě bude moci několik přednášek a panelových diskuzí sledovat 80 účastníků, přičemž součástí vstupenky je také občerstvení a především řízený networking, v rámci něhož budete moci s řečníky probrat do detailu to, co vás zajímá.
Pokud nebudete moci dorazit osobně, je možné si pořídit online vstupenku, díky které bude možné sledovat celý hlavní program akce živě. Během online přenosu navíc mohou i diváci na dálku pokládat řečníkům dotazy. Součástí online vstupenky je záznam z akce. Offline vstupenka na první CC Uncover stojí 349 korun (v rámci Early Bird do 15. listopadu), online můžete celou akci sledovat za 199 korun.
Se šéfem a spoluzakladatelem vývojářské agentury Applifting Vratislavem Kalendou a skupinovým produktovým manažerem Pipedrive Michalem Smetanou probereme, co se vlastně skrývá pod zmíněným people first mindsetem. S právníky z Eldisonu se podíváme na to, jak lze v Česku nasadit zaměstnanecké akcie, a Dominika Wygrysová, Head of Strategic Ops v Rossum, představí, jak se to dělá v praxi.
Firmy, které rychle rostou, mají se o co podělit a zároveň neustále hledají nové posily, často přichází s vlastními akcemi, kolem nichž budují početné komunity. Právě ty mohou dlouhodobě vylepšovat nábor a budovat povědomí o značce. Zkušenosti s tím mají Community Manager Mews Jan Meissner, Tech Community Manager Kateřina Dvořáková z STRV a Employer Branding Manager z Productboardu Jiří Nečas.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsSoučástí networkingu budou také zástupci tuzemského technologického startupu Manta, jehož datovým technologiím věří investoři i firmy po celém světě. Viceprezident marketingu Jan Andrš a technologický viceprezident Lukáš Hermann nasdílí své poznatky z toho, jak se pracuje se zaměstnanci, když máte pobočky ve Spojených státech a v Česku, a jak veškeré aktivity přes oceán sladit.
Všichni řečníci se představí na akci CC Uncover, která startuje v úterý 30. listopadu v 17.30 v prostorách společnosti STRV v pražském Karlíně. Vstupenky pro návštěvu offline nebo sledování konference online můžete kupovat na webu cc.cz/uncover.
Partnery prvního CC Uncover jsou společnosti Rossum, Productboard, Mews, Applifting, Pipedrive, Eldison a Manta. Prostor a podporu poskytlo STRV.