logo-small

Smartlook

Smartlook přináší pokročilou datovou analytiku a lze ho nasadit prakticky na cokoli, co má jedničky a nuly.

O firmě

Jde to změřit, jde to zlepšit? Tak takhle ve Smartlooku přemýšlíme doslova nad vším. Náš nástroj totiž přináší pokročilou datovou analytiku a lze ho nasadit prakticky na cokoli, co má jedničky a nuly. Důležitější než čísla jsou pro nás ale lidi, a proto děláme všechno proto, aby se nám spolu dobře pracovalo po celém světě. I když jsme původně z Brna, kanceláře máme taky v Praze a Spojených státech.

Ještě aby ne, sloužíme totiž 2800+ platícím zákazníkům ze všech koutů světa. Smartlook započal svou cestu v roce 2016 pod křídly zakladatelů Petra Janošíka a Ondřeje Machka. Na začátku jsme chtěli být druhá „GAčka“, jenže pak jsme zjistili, že trh potřebuje něco víc. Analytickou platformu, která pomůže společnostem pochopit zákazníky do hloubky a být vždy o krok napřed. V dnešním digitálním světě jsme doslova pomocná ruka pro všechny firmy, které si zakládají na datech a práci s nimi, ale také pro kohokoli, kdo chce pochopit chování klientů napříč webovými stránkami a mobilními aplikacemi. Na neustálém zlepšování našeho produktu stojí celá firemní kultura. Tu bychom nezvládli vybudovat bez party skvělých lidí, kteří své práci rozumí. I proto je pro nás dobré pracovní prostředí naprostým základem, do kterého chceme další posily. A že jich potřebujeme!

Investice

Všechny investice
  • Airbridge Equity Partners, Novira Capital, Reflex Capital81 milionů korun

Základní informace

  • Rok založení:

    2016

  • Sídlo:

    Praha (Česko)

  • Zakladatelé:

    Petr Janošík
    Ondřej Machek

  • Obor firmy:

    Data & Analytika

  • Obrat:

    107 milionu korun

  • Investice:

    3,3 milionu EUR (investoři)

  • Velikost firmy:

    51-100 lidí

Web a sociální sítě:

Přejít na web