Prototypovací platforma pro designery InVision získává investici ve výši 100 milionů dolarů

invision
0Zobrazit komentáře

Jedna z aktuálně nejrozšířenějších platforem pro prezentaci, feedback a prototypování designu, InVision, vznikla sice teprve v roce 2011, i tak si ale už dokázala získat přes 3 miliony aktivních uživatelů z téměř 80 % firem Fortune 100, včetně gigantů jako HBO, Airbnb či Netflix. Teď původně newyorský InVision na další expanzi získává 100 milionů dolarů, tedy asi 2,1 miliardy korun.

Souběžně s investicí také InVision v minulém týdnu představil novinku s názvem Studio, která je konkurencí grafických aplikací Sketch či Photoshop, respektive spíše Adobe XD, pro design webů a mobilních aplikací. Celkově tak firma vybrala na investicích již 235 milionů dolarů, které pomalu ze startupu dělají ne stamilionovou, ale miliardovou společnost.

labs03

Přečtěte si takéTomáš Jasovský o tom, jak vznikl pražský projekt InVision Labs, stamilionového startupu InVisionTomáš Jasovský o tom, jak vznikl pražský projekt InVision Labs, stamilionového startupu InVision

InVision má aktuálně na 450 zaměstnanců v 20 zemích světa, včetně České republiky, kde sídlí celá experimentální laboratoř firmy s názvem InVision Labs, kterou vede Slovák Tomáš Jasovský.

Náš nedávný rozhovor s ním si můžete přečíst ZDE.

invisionapp
invision03

Divize InVision LABS sídlí na pražském Václavském náměstí

Foto: InVision

Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele

Michal PtáčekMichal Ptáček

twisto
0Zobrazit komentáře

Česká finanční služba Twisto.cz, která svým zákazníkům umožňuje platit za zboží až se 45 denním odkladem bez úroku nebo proplatit faktury či složenky jejich vyfocením v mobilní aplikaci, míří produktově i marketingově mimo internetové vody. V rámci celoplošné kampaně totiž startup ve spolupráci s digitální agenturou Symbio představuje 360 stupňovou reklamní kampaň v jejíž hlavní roli se představuje postava takzvaného „Twista Splatitele“.

al-khelaifi-mvp

Přečtěte si takéKatarská mise ve finále: Jak se z Al-Khelaifiho stal mocný šéf PSGNejmocnější muž fotbalu, kterému volá i Macron. Finále Ligy mistrů může završit misi katarského vyslance

Ta by kromě představení základních funkčnostní služby, měla představit i několik novinek jako Twisto kartu nebo k ní automaticky navázaný voděodolný platební náramek, kterým uživatelem může jednoduše zaplatit po jeho přiložení k terminálu, bez nutnosti mít zmíněnou Twisto kartu u sebe.

esa1

Přečtěte si takéFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceXFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

“Chceme lidi zbavit starostí s placením, ať už jde o složenky nebo nákup v e-shopu,” vysvětluje Head of Marketing & Strategy Twisto Lukáš Janoušek a dodává: “Soustředíme se především na perfektní zákaznickou podporu a zkušenost, která je pro budování důvěry v tak citlivém odvětví, jakým jsou finance, naprosto klíčová.”

Co se kampaně týče, k dispozici je prozatím 10 sekundový teaser běžící na televizních stanicích TV Nova, v kinech Cinema City a také sada videí na Youtube. Do pár týdnů by pak služba měla vypustit i 30 sekundovou variantu, která příběh kampaně více rozvine.