Průkopník americké módy v centru Prahy. Levi’s tu s Pastou Onerem otevírá největší prodejnu ve střední a východní Evropě
Jen těžko byste hledali módní značku s tak bohatou tradicí, jakou má americký Levi’s. Její legendární dědictví nyní míří i do Prahy a byť už v hlavním městě pár prodejen s ikonickými džíny, tričky nebo mikinami existuje, nyní jde o zcela nový zážitek. Oděvní gigant Levi Strauss & Co. totiž přímo v centru otevírá svou první vlajkovou a zároveň největší prodejnu ve střední a východní Evropě.
Svět tohoto průkopnického brandu, jehož příběh se začal psát už v roce 1853, se zákazníkům rozprostírá na zhruba 660 metrech čtverečních, které jsou pro Levi’s vyhrazeny na věhlasné adrese Na Příkopě 6. Tam na ně hned při vstupu do dveří dýchne atmosféra tradičního amerického stylu projevujícího se jak vystavenými riflovými produkty, tak unikátní freskou, o kterou se postaral Pasta Oner.
Právě tento český umělec, který svými mnohdy kontroverzními díly šokuje celý svět, si vzal do parády jednu z hlavních interiérových stěn, na níž propojuje americký způsob oblékání s tradičními symboly Česka, mezi kterými nechybí třeba Václav Havel, panorama Prahy, retro vůz Škoda 100 nebo číslovka 68, která odkazuje na Jaromíra Jágra.
„Inspiroval jsem se vizuály ze šedesátých let a použil i fragmenty z původních kampaní, což Levi’s, respektive jejich centrálu, potěšilo. Měl jsem v tom volnou ruku, jediným požadavkem bylo propojení s českými prvky, což jsem udělal ve čtyřech případech. Obecně mě pak baví celý koncept storu a jeho ojedinělost,“ dodává pro CzechCrunch Pasta Oner.
Onerův rukopis, jenž se mimo jiné propisuje i do potisků nabízených triček, však není to jediné, čím nová prodejna zaujme.
Levi Strauss & Co. do Prahy přiváží i exkluzivní in-store služby, které nejsou ve středoevropském regionu žádným velkým zvykem. Vedle toho, že je nabízena i kolekce Levi’s Vintage, která na základě původních amerických pracovních oděvů reprodukuje střihy a materiály, se uvnitř prodejny nachází i tzv. Levi’s Tailor Shop, u něhož stojí krejčí s touhou kreativně modifikovat nové i staré kousky této značky.
Právě na úpravy a personalizacích Levi’s dlouhodobě sází. I když se v posledních letech snaží přinášet nové, neotřepané návrhy, gró jeho byznysu tvoří legendární doplňky z modré či černé džínoviny, které na první pohled vypadají vesměs podobně. Proto nabízí specifické úpravy o záplaty, nášivky, cvočky, výšivky nebo textilní barvy, jež nositele od ostatních odliší.
„Je nám ctí otevřít první flagship store Levi’s v Praze. Ulice Na Příkopě je jednou z nejžádanějších obchodních destinací světa a jsme rádi, že se můžeme představit na tak výjimečném místě. Věříme, že naše džíny jsou prostředkem sebevyjádření a těšíme se na reakce Pražanů. Prostřednictvím inovativní prodejny chceme zvýšit naše renomé v hlavním městě a posílit vztahy s místní kreativní scénou,“ říká Jeremy Leaf, viceprezident Levi’s pro východní Evropu.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsAby Levi Strauss & Co. svůj velký vstup na tuzemský trh udělal co nejzajímavější, na design interiéru dokonce použil materiály, které jsou ručně obarvené přírodním indigem. Na tom spolupracoval s uznávaným nizozemským studiem Blue Print Amsterdam. Modré podtóny se pak projevují i na dalších kusech nábytku a také denimových sedácích, které ušil dvorní krejčí prodejny s využitím recyklovaných zbytků džínoviny nebo poškozených produktů.
Zákaznický zážitek následně doplňuje několik LED obrazovek, na kterých se promítá aktuální portfolio střihů. Pokud tedy Levi’s máte v oblibě a chcete okusit nejnovější prodejnu v autentickém pojetí, můžete si to mířit rovnou do centra Prahy.