Reklama na Snapchatu vás může stát zhruba 750 tisíc dolarů za den

15021193310_b805665f98_k
0Zobrazit komentáře

Ano, je to tak. Jeden den reklamy za téměř 18 milionů korun – to je Snapchat a jeho unikátní monetizační strategie. Snapchat si vyzkoušel svoje první reklamy již koncem minulého roku, kdy směle propagoval film Ouija od Universal Studios ve 20 sekundovém příspěvku, který šlo vyjimečně spustit několikrát. Při tomto pilotním testovnání reklama dosáhla na 100 milionů uživatelů!

Mezi partnery, kteří by mohli mít potencionálně zájem o reklamu jsou i McDonald’s, Samsung, Macy’s nebo EA, informuje AdWeek. Z perspektivního hlediska hledá Snapchat spíše méně partnerů, za to ale kvalitních a ochotných zaplatit více peněz, aby uživatelé nebyli zaplaveni reklamou na svých news feedech.

Jediným problémem Snapchatu je momentálně nemožnost kvalitně vyhodnotit statistiky a údaje tak, aby byly pro firmu přínosné. Není možné zjistit, jaký podíl mužů a žen si reklamu proklikl, není možné vidět v jakém věku uživatelé byli. Stejně jako je složité spoustu společností přesvědčit, aby investovali do reklamy, která uživateli po zavření aplikace zmizí.

Jen pro srovnání, YouTube na své reklamní síti nabízí podobnou možnost propagace o 250 tisíc dolarů levněji!

Společnosti se snaží s reklamou vyhrát a přizpůsobit se novému formátu, který může být dokonce zajímavější, než klasická cesta reklamy. Jak lze vidět níže na retargeting reklamě od McDonald’s:

foto: pestoverde/Flickr

Rubriku Startupy podporujíjt-retina