Rohlik.cz mění svůj dětský klub. Zavádí zážitky a dopravu zdarma pro rodiny s dětmi do 12 let
Je to už třetí rok, co největší český online supermarket Rohlik.cz provozuje dětský klub Rohlíček. Ten je zaměřen na rodiny s dětmi, které tak mohou ušetřit na běžných nákupech a využít dopravy zdarma. Po delší době, kdy Rohlík zjišťoval, jak uživatelé dětský klub využívají, ho nyní rozšiřuje o několik novinek, mezi kterými je nejpodstatnější zvýšení maximálního věku dětí ze 4 na 12 let.
Cílem je z pohledu online supermarketu, za kterým stojí Tomáš Čupr, maximální úspora času rodinám pro jiné aktivity. S tím ostatně souvisí i zavedení možnosti sbírání bodů na nejrůznější zážitky, od atrakcí v hračkářství Hamleys v Praze až po vstupy do aquaparků nebo na zvířecí farmy po celé zemi. Právě z farem rodiče na Rohlíku nejčastěji nakupují, hned vedle dalších bio potravin.
Rohlík se je proto rozhodl ještě více zapojit do klubu a nabídnout tak rodičům podstatné slevy. K tomu pak členové Rohlíčku dostanou standardní 2% cashback, případně 5 % při platbě Twistem, nebo dopravu zdarma. Ta byla zdarma už u původní verze klubu, ale nyní je rozšířena o další časy. Využít ji lze od neděle do čtvrtka mezi 10. až 16. hodinou, což jsou logicky méně vytížené časy pro rozvoz.
Při bližším pohledu na věrnostní program, ve kterém lze nasbírané body vyměňovat za zážitky, si ale lze jednoduše spočítat, že například dva vstupy pro dospělé a jedno pro dítě do Aqualandu Moravia stojí 950 bodů, přičemž za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod. Na daný zážitek by tak zákazník musel na Rohlik.cz utratit v rámci klubu 95 tisíc korun. K dispozici jsou nicméně i levnější zážitky. Do 30. září navíc zákazníci obdrží dvojnásobné počty bodů.