SAP a Techstars chystají v Praze startupovou soutěž InnovMatch s výhrami za 15 tisíc eur

Filip HouskaFilip Houska

Do Prahy míří další soutěž, kde budou v hlavních rolích startupy a kreativní nápady všech zúčastněných. Pod hlavičkou společnosti SAP, respektive jejího fondu SAP.io, nadace Techstars a programu Startup Focus se chystá další ročník soutěže InnovMatch, kde si účastníci vyzkouší tvorbu efektivních obchodních aplikací.

Záměrem této akce, jejíž finálové kolo regionu střední a východní Evropy (CEE) proběhne 30. listopadu v Praze, je propojení startupů s vývojáři, podnikateli, firmami a také studenty a spolupráce na vývoji obchodních aplikací v rámci in-memory platformy SAP Cloud Platform.

rapidm

Přečtěte si takéMartin Šťáva a David Drobík z STRV: o náš nový projekt Rapid.io se zajímal i Peter ThielMartin Šťáva a David Drobík z STRV: o náš nový projekt Rapid.io se zajímal i Peter Thiel

„Pro úspěšný byznys v digitální ekonomice jsou klíčovými principy spolupráce a inovace. Spolu s našimi zákazníky dokážeme díky naší špičkové technologii v rámci start-upového a podnikatelského ekosystému vyvinout nová obchodní řešení a právě to je cílem soutěže InnovMatch,“ říká generální ředitel SAP pro region CEE, Simon Kaluža.

Tým bude muset promyslet a vytvořit řešení pro partnery soutěže, respektive pro firmy Atlantic Grupa, EuroCash, GoodAI, Sportina a Selgros. Nezbytnou součástí celého procesu tvorby a potenciálního úspěchu budou nejen originální nápady a kreativita, ale především znalost platformy SAP Cloud Platform. Potřebné informace mohou zájemci získat i na workshopu, jenž proběhne 7. září v pražském hotelu Clarion Congress Hotel Prague v rámci konference SAP Forum (registrace zde).

Na tři nejlepší autory pak čekají odměny ve výši 15 tisíc eur (cca 390 tisíc korun) a absolutní vítěz získá výlet do Berlína, kde navštíví startupová centra SAP.io a Techstars.

Registrace až do konce října

Pro účast v soutěži je zapotřebí si vybrat jeden z obchodních modelů od zmíněných partnerů. Pro tyto společnosti budou účastníci na základě jejich stanovených požadavků navrhovat řešení, ze kterého vytvoří tříminutové video vysvětlující jednotlivé postupy. To následně bude sloužit k přihlášení do soutěže, kde jej zhodnotí odborná porota a určí, zdali tým postoupí do finálového kola či nikoliv. Naskýtá se i možnost vytvoření svého vlastního podnikatelského plánu.

Přihlašovat projekty, které budou založeny na zadání partnerů je možné do 16. října, do konce října pak mohou další účastníci přihlašovat i ostatní nápady. Podrobnější informace o celé soutěži jsou k dispozici na InnovMatch.com.

InnovMatch process

Tato česká aplikace vám po načtení čárového kódu řekne, zda kosmetika obsahuje škodlivé látky

Filip HouskaFilip Houska

greenscan_082717x1
0Zobrazit komentáře

Na trhu se v dnešní době vyskytuje nepřeberné množství různých kosmetických produktů, které začínají u běžných šampónů na vlasy a sprchových gelů a končí u vyživujících pleťových masek či všemožných peelingových prostředků. S takto širokým sortimentem však roste šance, že zákazník narazí na zdraví závadné složení, a právě na tuto problematiku se zaměřuje aplikace GreenScan.

grandpa

Přečtěte si takéBrandpa je platforma, která vám pomůže s nákupem prémiové domény pro váš startupBrandpa je platforma, která vám pomůže s nákupem prémiové domény pro váš startup

Aplikace, za kterou stojí tým Žanety Havírové, je zatím ve fázi crowdfundingu, kdy se na platformě Hithit snaží vybrat částku ve výši 270 tisíc korun (aktuálně 171 700 Kč od 307 lidí), má fungovat poměrně přímočaře – po naskenování čárového kódu příslušného drogistického produktu (nebo vypsání přesného názvu) by se mělo objevit složení a indikátory, zdali daná věc neobsahuje zdraví škodlivou látku, případně co tato látka může způsobovat.

greenscan_082617x2

V případě, že složení není optimální, navrhne GreenScan kvalitnější alternativy, a to rovnou podle přednastavených preferencí uživatele. Pokud je například dotyčný alergický na jahody, má suchou pokožku a preferuje přípravky netestované na zvířatech, stačí podle těchto údajů upravit vyhledávání a následně mu vyjedou produkty splňující tyto požadavky. GreenScan má také umožňovat ukládání vybraných výrobků nebo rovnou jejich nákup.

Startup mimo jiné uvádí, že informace o jednotlivých složkách čerpá z databází mezinárodních chemických institucí a následně je konzultuje s experty z oboru.

Další meta: jídlo a oblečení

grok-2

Přečtěte si takéNoví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězuNabízí režim pro dospělé a plánují únos papeže. Noví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězu

Produkt stejnojmenného českého startupu by se měl v další fázi vývoje zaměřovat i na potravinářský a oděvní segment, ve kterém chce aplikovat podobné principy, jakými disponuje, respektive bude disponovat, aktuální verze.

greenscan_082817x2

Tým GreenScan