Seznam.cz se svým kanálem Televize Seznam zahajuje outdoorovou propagaci
Česká internetová společnost Seznam.cz zahájila další kampaň, díky které chce svůj televizní kanál Televize Seznam přiblížit široké veřejnosti. Nově bude možné vidět tematické vizuály i na billboardech či v tištěných novinách po celé republice. Během léta se chce také stát součástí velkých regionálních akcí.
Seznam.cz svůj celoplošný program Televize Seznam spustil 12. ledna s cílem nabídnout divákům jiný obsah než ten, který normálně na obrazovkách konzumují. Alespoň takto to interpretoval v době spuštění Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a TV v Seznamu, přičemž zveřejnil, že hlavní zaměření bude na detailněji zpracované kauzy a příběhy spolu se živými vstupy z interaktivních studií.
Vysílaný obsah, na kterém se podílí například bývalý redaktor internetové televize DVTV Filip Horký nebo Jindřich Šídlo s pořadem Šťastné pondělí, však na úspěch nemusí vždy stačit. S ohledem na množství televizních programů je zapotřebí i kvalitní a co možná nejcílenější propagace, ke které se nyní český gigant z pražského Smíchova ve větším měřítku uchyluje.
Společnost zakladatele Iva Lukačoviče dnes oznámila, že spouští reklamní „out-of-home“ kampaň, která se projeví zejména venkovními billboardy, grafikou v tištěných novinách a také online marketingem. Na vizuálech tak bude možné spatřit například zmíněného Horkého propagujícího svůj pořad Obzor Filipa Horkého, Olgu Šípkovou, moderátorku Rána na gauči, nebo Sabinu Slonkovou a její Uzávěrku.
Vstupy z letních festivalů
Součástí této reklamní kampaně se mají stát i letní kulturní akce v České republice, do kterých se Televize Seznam bude zapojovat. Se svým mobilním studiem tak moderátoři ze Seznamu zavítají například na červencový taneční festival Beats for Love v Ostravě, hip-hopovou akci Hip Hop Kemp nebo Létofest či Soundtrack Poděbrady.
Foto: Seznam.cz