Seznam.cz v minulém roce utržil přes 3,4 miliardy korun

seznam
0Zobrazit komentáře

Největší tuzemský vyhledávač – Seznam.cz, který pod sebou mimo jiné kombinuje i služby jako je reklamní platforma Sklik.cz, videoserver Stream.cz, porovnávač produktů Zbozi.cz nebo například bulvární server Super.cz, uveřejnil tržby za minulý rok, ve kterém zaznamenal 9 % nárůst, oproti roku předcházejícímu.

Ty se posunuly na hranici 3,413 miliard korun se ziskem před zdaněním ve výši 1,25 miliardy korun. Z této částky pak největší procento obratu představuje reklamní platforma Sklik.cz se zhruba 40 % podílem.

bonami

Přečtěte si takéBonami má nového CEO. Václava Štrupla nahrazuje David ŠiškaBonami má nového CEO. Václava Štrupla nahrazuje David Šiška

Další pětina patří přímé inzerci na specializovaných serverech a zbytek display reklama na Novinky.cz, Super.cz, Stream.cz a dalších.

Naší obrovskou výhodou je, že peníze, které vyděláme, můžeme opět použít na rozvoj a inovace ve firmě. Soustředíme se nejen na rozšiřování nabídky reklamních formátů, ale i na modernizaci technologií. Neustále rozšiřujeme řady programátorů a výzkumníků, abychom mohli inovovat naše služby nejen po stránce produktové, čehož si všimne každý běžný uživatel, ale i po stránce technologické. Stále více našich služeb je postaveno na technologiích jako nodejs, reactjs, angularjs, ima.js a podobně. Hledáme ty nejrozumnější cesty, jak k lidem dostávat ten nejzajímavější obsah, jaký pro ně na internetu v danou chvíli je. Tím naplňujeme i původní myšlenku, která stála u zrodu společnosti Seznam.cz před 20 lety,“  říká Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Seznam se jinak v posledních letech snaží svůj business postupně stabilizovat a investuje především do vylepšení stávajících služeb, než aby nutně vyhlížel nové příležitosti. Mezi největší poslední změny patří bezpochyby redesign všech majoritních serverů, které pod skupinu patří a také, jak jsme vás nedávno informovali, tvorba vlastní redakce.