Seznam představil novou tiskovou mluvčí a nového marketingového ředitele
Česká internetová jednička Seznam.cz vstupuje do nového roku hned se 2 velkými personální změnami. Novým marketingovým ředitelem společnosti se totiž nově stává Martin Klofanda, který předtím působil na manažerských pozicích v mediální agentuře MindShare, internetovém portálu Atlas.cz, Kofole nebo v Ugo.
Na nové pozici, kde Klofanda nahrazuje Petra Krále, který odešel v říjnu 2017, by pak měl zodpovídat především za produktovou a B2B komunikaci a zároveň vést týmy eventů, distribuce a sociálních sítí a také kreativní a grafické oddělení.
„Snažil jsem se nasbírat zkušenosti z různých odvětví. Vždycky mě lákalo poznat, co znamená marketing a PR z pozice agentury, média i zadavatele, pohybovat se v online i výrobním prostředí. Právě různorodost mi dává schopnost dívat se na věci s nadhledem, z různých úhlů, což věřím, bude i pro Seznam přínosem,“ říká Martin Klofanda.
Druhou posilou se stává Aneta Kapuciánová (foto nahoře), která na pozici manažerky PR a interní komunikace nahrazuje Irenu Zatloukalovou, jež v Seznamu na pozici šéfky komunikace působila od března 2011.
Kapuciánová (31) jinak do Seznamu přišla v roce 2016 ze známé vlivové agentury Bison & Rose, s tím, že jedním z jejích prvních úkolů v nové pozici by měla být spolupráce s novou PR agenturu, I’m PR, která si vezme na starost produktové a korporátní PR Seznamu.“Irena v Seznamu odváděla skvělou práci, a když se rozhodla odejít, chtěl jsem za ni najít člověka podobě smýšlejícího, zodpovědného a pracovitého. Vzhledem k tomu, jaké měla Aneta v Seznamu výsledky a jaké jsou její předchozí pracovní zkušenosti, bylo přirozené, abych jí místo tiskové mluvčí a manažerky komunikace nabídl,“ vysvětluje místopředseda představenstva Seznamu, Pavel Zima
„Od 1. ledna jsme se na spolupráci v oblasti produktového a korporátního PR domluvili s agenturou I´m PR, která zvítězila ve výběrovém řízení. To jsme se rozhodli vypsat poté, co s námi ke konci listopadu ukončila spolupráci agentura AC&C. Stále přitom platí, že s podporou našich obsahových služeb nám pomáhá PResscode,“ dodává Kapuciánová.