Seznam vstoupil do projektu Kupi.cz

Pavel HoralíkPavel Horalík

kupi-cz
0Zobrazit komentáře

Česká internetová jednička právě ohlásila vstup do srovnávače akčních cen Kupi.cz. Jedná se o historicky první podobnou akvizici, kterou Seznam na českém internetu uskutečnil. Kupi.cz zatím poměrně unikal důležité pozornosti většiny médií, na StartupNews jsme o něm však psali již v říjnu.

O tomto na českém internetu významném spojení, jehož cílem je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet, dnes informovala oficiální tisková zpráva. Možnou předzvěstí ale bylo založení dceřinné společnosti Seznam.cz investiční, s.r.o., kterou Seznam v tichosti založil už na konci minulého roku.

Projekt získává od Seznamu peníze na svůj další rozvoj a významnou marketingovou podporu včetně reklamy napříč všemi mediálními weby, místa na homepage apod. Seznam pro Kupi.cz začíná řešit také obchod a pomůže s vývojem nových produktů a podporou připravované mobilní aplikace pro chytré telefony, kterou Kupi.cz vydají v dohledné době.

 Kupi.cz přináší slevy rychloobrátkového zboží z tištěných letáků na internet. Za více než rok své existence si získal přes dvě stě tisíc registrovaných uživatelů, kteří na jednom místě hledají, kde nakoupit nejlevněji. Vzájemnou spoluprací chceme přinést internetovým uživatelům možnost dozvědět se, že existuje jedno místo, kam by se měli podívat před nákupem, případně později přímo nakoupit online,“řekl o spolupráci obou subjektů Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Kupi.cz funguje od poloviny roku 2012 a denně přináší 4 500 slev z 21 obchodních řetězců, s tím, že v databázi má celkem 11 000 prodejen. 80 procent uživatelů Kupi.cz jsou ženy, které hledají aktuální slevové akce v supermarketech a hypermarketech. Projekt uvedli v život internetoví podnikatelé Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří stáli například u zrodu slevového agregátoru SlevyDnes.cz.

Seznam pak tímto krokem v podstatě potvrzuje, že potraviny a zboží denní potřeby budou na internetu jednou z dalších velkých věcí.

Puzzle & Dragons…první mobilní hra s tržbami přes 1 miliardu dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

puzzle_11
0Zobrazit komentáře

Extrémně úspěšná japonská společnost GungHo Online, která se zabývá vývojem počítačových, konzolových a především mobilních her, zveřejnila finanční výsledky za hospodářský rok 2013.

Kromě zhruba 531% nárůstu tržeb na 1.63 miliardy dolarů oproti roku předchozímu, je zajímavý především fakt, že z 91% za tímto růstem stojí jejich mobilní počin Puzzle & Dragons, který je tak v podstatě první mobilní hrou, které se na tržbách podařilo překonat hranici 1 miliardy dolarů.

Zajímavý pak je také provozní získ celé společnosti, který podle serveru Indie navi v roce 2013 narostl o monstrózních 863 procent na 912 milionů dolarů a čistý zisk, který vzrostl o 567 procent na 547 milionů dolarů. Co se tržeb na jednotlivých platformách týče, vypadalo to pak takto:

  • Apple App Store = 650 milionů dolarů
  • Google Play = 775 milionů dolarů

grok-2

Přečtěte si takéNoví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězuNabízí režim pro dospělé a plánují únos papeže. Noví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězu

Verzi pro iOS můžete zdarma vyzkoušet zde. Android variantu zde.

foto: ShardsOfBlue/Flickr