Skrz.cz loni zprostředkovalo dovolené za 600 milionů. Teď už vyhlíží silně se rozbíhající sezónu
Navzdory pandemii platforma Skrz rostla a udržela se na černé nule. Transformaci z vyhledávače slev na vyhledávač dovolených utvrzuje změnou loga.
Ze srovnávače slev se transformoval na vyhledávač dovolených, což během pandemie koronaviru nebyla zrovna perspektivní oblast. Platforma Skrz.cz ale otřesy zvládla, udržela se ve zdravé finanční kondici a s nastupující sezónou vyhlíží vzpruhu pro celý cestovní ruch. Zároveň mění svou vizuální identitu.
„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v Česku konstantně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ popisuje ředitel Matěj Dvorský, který řízení firmy přebral v roce 2018 a následně ji prováděl transformací byznys plánu.
Ze své pozice musel Dvorský zároveň ustát i otřesy posledních let, které souvisely s koronavirovou pandemií a zpomalení globálního cestovního ruchu. Podobně jako i další hráči v oboru (sesterský Slevomat ze stejné mateřské skupiny Secret Escapes nebo Travelking) se tak služba Skrz.cz zaměřila na lokální turismus, který výrazně rostl.
Za předloňský rok tak sice firma prodala zájezdy za celkem 364 milionů korun, což bylo o 60 procent méně než v roce 2019, dokázala se ale udržet v zisku ve výši jednoho milionu korun. Loni už opět rostla a zprostředkované prodeje podle vyjádření pro CzechCrunch přesáhly hranici 600 milionů korun, zároveň se udržela na černé nule.