Slevomat posiluje nejvyšší vedení. Novým provozním ředitelem se stává Ladislav Veselý ze Seznamu

Nela VítováNela Vítová

ladislav-veselý-slevomat

Foto: Slevomat

Ladislav Veselý, COO Slevomatu

0Zobrazit komentáře

Největší český slevový a inspirační portál Slevomat představuje významnou posilu svého nejužšího vedení. Novým provozním ředitelem  se stává Ladislav Veselý, který si přináší zkušenosti z pozice produktového manažeru ve vydavatelství Economia nebo ředitele divize internetových služeb v Seznamu. Jako COO se Ladislav Veselý postaví v nejvyšším managementu Slevomatu po bok CEO Marie Havlíčkové.

Mezi hlavní povinnosti nového provozního ředitele bude do konce roku patřit především budování kvalitního seniorního týmu, který bude mít na starost vedení veškerých projektů. „Technologicky jsme doposud patřili mezi lídry trhu, proto bude mít Láďa na starosti klíčové produktové iniciativy, jako je implementace přímých rezervací do všech kategorií, rozvíjení rezervačního systému pro partnery, personalizace nabídek a budování produktu pro prodej zájezdů naší CK,“ komentuje šéfka Slevomatu Marie Havlíčková.

marie-havlickova-slevomat

Foto: Slevomat

Marie Havlíčková, CEO Slevomatu

Šéfka Slevomatu by se ostatně měla v následujících týdnech po nedávném narození potomka opět naplno vrátit k aktivnímu řízení firmy a nový provozní ředitel Ladislav Veselý by měl vedle výše zmíněného převzít i právě některé její úkoly, aby se mohla Havlíčková plně soustředit na vytváření nových strategií a plánování. V loňském roce zaznamenal Slevomat rekordní rok, během něhož utržil přes dvě miliardy a spustil novou cestovní kancelář Zanzo.

Firma, která na trhu působí již téměř devět let a umožňuje svým zákazníkům nakupovat zážitky a další služby za výhodnou cenu, se také nedávno přestěhovala do nových kanceláří v pražském Karlíně. Konkrétně obsadila 1 900 metrů čtverečních v nově vybudovaném kancelářském komplexu Butterfly nedaleko Rohanského nábřeží.

slevomat-kancelare-monon-m

Foto: Slevomat

Nové kanceláře Slevomatu v pražském Karlíně

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Česká služba pro přímý prodej nemovitostí Bezrealitky loni utržila přes 30 milionů korun a jde na Slovensko

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

Hendrik_Meyer_bezrealitkyInsider

Foto: Bezrealitky

Hendrik Meyer, CEO Bezrealitky.cz

0Zobrazit komentáře

Největší tuzemská služba pro přímý prodej a pronájem nemovitostí má za sebou nejvydařenější rok v historii. Ve výsledcích portálu Bezrealitky se reflektoval rovněž nejsilnější rok celého přímého realitního trhu, na němž česká služba zprostředkovala zhruba pětinu všech prodejů nebo pronájmů. Letos chce navíc začít působit na Slovensku a postupně se rozšířit do dalších zemí střední a východní Evropy.

V řeči čísel znamená nejsilnější rok v historii pro Bezrealitky tržby převyšující 30 milionů korun, jak prozradili pro CzechCrunch zástupci firmy. Jedná se o meziroční růst o 50 % (v roce 2017 to bylo 21 milionů korun) s tím, že Bezrealitky loni zprostředkovaly prodeje téměř osmi tisíc domů a bytů v celkové hodnotě přesahující 27 miliard korun. Pronájmů domů a bytů pak bylo přes 25 tisíc. Pro zákazníky to znamenalo ušetření na provizích, které si jinak berou realitní kanceláře, přes 2 miliardy korun.

„V loňském roce se nám podařilo úspěšně rozvíjet náš obchodní model. Takzvaný přímý realitní trh – tedy prodej a pronájem nemovitostí svépomocí – výrazným způsobem rostl na úkor tradičních zprostředkovatelů a má stále silnější pozici,“ uvádí Hendrik Meyer (na úvodní fotce), CEO Bezrealitky, které začátkem letošního roku představily také novou mobilní aplikaci.

bezrealitky_aplikace

Portál Bezrealitky.cz

Prodej domů a bytů na Bezrealitky meziročně vyrostl o 68 % a ze 40 tisíc českých realitních transakcí, které se týkají nemovitostí určených k bydlení, přes ně proběhne zhruba pětina. Přestože zástupci Bezrealitek nechtěli pro CzechCrunch prozradit loňský zisk, přiznávají, že jde o relativně nízké číslo, a to i vzhledem k tomu, že většinu peněz investují zpět do dalšího rozvoje. Na rozdíl od realitních kanceláří nestaví svůj byznys na provizích z každého prodeje či pronájmu, ale zejména na doplňkových službách, jako jsou například prémiové účty.

Investice nicméně jde také do první zahraniční expanze, kdy by měly začít letos v květnu fungovat slovenské Bezrealitky. Firma navíc začne připravovat vstup do Polska a také na další trhy. „Chceme využít příznivou situaci k expanzi naší služby a postupně se stát lídrem celého středoevropského regionu. Nadále zde totiž chybí silný globální hráč s mnohaletým know-how a odborným zázemím. Nejdříve se vydáme již za několik týdnů na Slovensko,“ doplňuje Hendrik Meyer.