Služba AdEspresso, která chce zefektivnit inzerování na Facebooku, získává seed investici ve výši 500 tisíc dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

adespresso_1
0Zobrazit komentáře

Italský startup AdEspresso, který se tak jako spousta ostatních snaží zefektivnit způsob, jakým firmy inzerují na Facebooku, právě získal svoji první investici ve výši 500 tisíc dolarů.

Tu mu poskytl seed akcelerátor 500 startups, společně s mnichovským fondem Atlantic Capital Partners a také několika angel investory.

AdEspresso jehož technický vývoj zabral zhruba rok, už 6 měsíců funguje v otevřené betaverzi a jeho hlavním cílem je vyhodnocovat a optimalizovat kampaně menších a středně velkých klientů, kteří inzerují na Facebooku. Nástroj je konkrétně schopný přesně určit, která kampaň funguje/nefunguje a která se vyplatí/nevyplatí. Stačí, když inzerent nahraje několik druhů reklam s rozdílnými texty a obrázky, ty AdEspresso po nějakém čase vyhodnotí a stylem “Tento daný obrázek u cílové skupiny mužů ve věku 20-35 let funguje o 20% hůře, než vaše průměrná kampaň” informuje inzerenta o účinnosti.

A služba samotná očividně funguje. Ještě do konce tohoto roku by jak informoval TechCrunch, měla dosáhnout na 5000 zákazníků, kteří ji využívají a kteří přes ni proinzerovali téměř 900 000 dolarů.

Kromě placené verze, která začíná již na 49 dolarech měsíčně, je také možné využívat variantu zdarma, která je určena pro všechny inzerenty, kteří měsíčně proinzerují méně než 2000 dolarů.

Hlavní sídlo celého startupu je v kalifornském Mountain View. Vývojový tým však podle zakladatele, kterým je Massimo Chieruzzi, zůstane i nadále v Itálii.

Náhled nástroje…

adespresso_1

foto: AdEspresso