Služba Miniature Mail nabízí možnost zaslat originální zmenšený dopis s vlastním designem

Nela VítováNela Vítová

min
0Zobrazit komentáře

Ve světě, kde je vše zdigitalizované a každý má neomezený přístup k SMS i internetu, je osobní dopisování už otázkou prakticky zapomenuté minulosti. Společnost Miniature Mail, sídlící na Floridě, se proto rozhodla lidem nabídnout možnost zaslat originální dopis v miniaturním provedení jako za „starých“ časů. Skupina, která se sama nazývá „littlest postmasters“ neboli „nejmenší poštmistři“ vytvoří, a následně i zašle dopis navržený přesně podle přání zákazníka.

Zakladatel společnosti Justin Powell popisuje samotnou myšlenku slovy:

„Začalo to tím, že jsem napsal malý dopis své ženě, který jsem dal do malé obálky. V té době se zotavovala z operace a měla za sebou těžký den, ale dopis ji zlepšil náladu a natolik si nápad zamilovala, že jsem se rozhodl myšlenku sdílet dál.“

min1

Službu lze objednat přímo na webových stránkách miniaturemail.com za 9,99 dolarů. V objednávce poté zákazník vyplní text dopisu včetně výběru vlastního stylu i velikosti písma a vzhledu obálky společně se známkou. Miniaturní dopisy jsou poté zasílány v průhledné obálce klasické velikosti, proto se zákazník nemusí bát, že se jeho dopis v poště ztratí.

MiniatureMail3

Ačkoliv by v dnešní době dala většina lidí přednost SMS, tvůrci miniaturní pošty tvrdí, že v jejich službě je to pravé kouzlo.

„Say it big, send it small!“ To je mottem společnosti Miniature Mail.

„Někdy je to největší kouzlo v těch nejmenších věcech. Náš produkt přináší radost těm, kteří kouzlo vidí, a proto nám to za to stojí,“ dodává Justin Powell.

Pro ty, kteří si zamilovali koncept, ale stále si nejsou jisti, k čemu by měli službu vlastně využít, nabízí tvůrci na svých stránkách seznam plný nápadů. Ten zahrnuje tipy od originálního narozeninového přání nebo vyznání lásky, až po napsání dopisu z perspektivy domácího mazlíčka. Zde se zkrátka fantazii meze nekladou a čím kreativnější nápad bude, tím bude i lepší.

MiniatureMail4

Foto: Miniature Mail

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Obchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENS

Filip HouskaFilip Houska

sens_051018-1
0Zobrazit komentáře

Diskontní síť Penny Market si pro příznivce alternativní stravy připravila skutečnou lahůdku. V sortimentu nově nabízí speciální chléb, který je částečně vyrobený z cvrčků. Za tímto potravinářským experimentem stojí český startup SENS, který cvrčky běžně používá pro své výrobky, konkrétně pro energetické tyčinky.

Zabalený chléb, který se v obchodech Penny Market od včerejšího dne prodává za 49,90 Kč, vypadá na první pohled zcela normálně. Po přečtení složení se však celá situace mění — chléb od SENS je z 10 procent vyroben z takzvané cvrččí mouky, díky které má chléb vyšší podíl vlákniny a bílkoviny než běžné pečivo. Řečeno čísly, na každý kus se použije 198 nadrcených cvrčků.

nolick11

Přečtěte si takéHudební banka No Lick nabízí zcela zdarma pět nových skladeb týdně bez autorských právHudební banka No Lick nabízí zcela zdarma pět nových skladeb týdně bez autorských práv

Podle obchodní ředitele řetězce Penny Market Marka Doležala je nabídka cvrččích potravin, respektive chlebu a fitness tyčinek, časově omezená. Nebude se jednat o stálé produkty v těchto supermarketech, ale o přiblížení alternativní stravy běžné veřejnosti, která o používání hmyzu v jídlech například nikdy neslyšela.

sens_051018-2

Potraviny budoucnosti

Startup SENS, který založilo duo Daniel Vach–Radek Hušek, se produkcí cvrččí mouky zabývá již minimálně rok. Ostatně po tuto dobu dodává své fitness a proteinové tyčinky nejen českým zákazníkům, ale také zahraničním, zejména německým. A důraz na prosazení alternativních potravin z hmyzu nehodlá zpomalovat — ještě letos v září by měl otevřít největší automatizovanou cvrččí farmu na světě, která se buduje v Thajsku. Tam by se měly produkovat až 3,5 tuny cvrččí mouky měsíčně.

sens_051018-4

„Cvrčci a hmyz jsou potravinou budoucnosti. Chleba vyrobený s podílem cvrčků je výrazně výživnější a více zasytí. Věříme, že si jej zákazníci oblíbí a nám se tak bude nadále dařit bořit stigma, že hmyz se přeci jíst nedá,” komentuje Radek Hušek, spoluzakladatel SENS, jejich angažmá v síti Penny Market.

sens_051018-3

Foto: Sens

Daniel Vach a Radek Hušek, spoluzakladatelé Sens