Socialbakers přidávají správu Twitter reklam

Screen Shot 2014-11-13 at 15.55.58
0Zobrazit komentáře

Honza Řezáb na Socialbakers blogu informoval, že součástí Socialbakers Ad Analytics je nyní i správa reklam na Twitteru. Díky tomuto nástroji budete schopni rozpoznat o jaký content mají aktuálně vaši potencionální zákazníci zájem a propagovat ho přesně pro cílovou skupinu.

6484354153_928431e0cd_b

Přečtěte si takéČeští Socialbakers kupují Social InsiderČeští Socialbakers kupují Social Insider

Díky této integraci se SB stávají zase o něco užitečnějším nástrojem, který bude schopen konkurovat multiplatformě. A protože je poměrně složité spravovat více platformem, můžete kromě všeho měřit výkonnost reklam i podle oblasti businessu, místa, typu reklamy nebo jejího umístění.

Tool si můžete vyzkoušet zdarma v trial verzi přímo na oficiálním webu.

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Spotify vyplatilo umělcům již 44 miliard korun!

spotify_hh
0Zobrazit komentáře

Spotify bylo založeno v říjnu roku 2008 a za svých 6 let existence se podařilo umělcům, labelům a vydavatelům vyplatit bezmála 44 miliard korun. První miliarda dolarů padla až ke konci minulého roku, ta druhá pouze za tento rok, což ukazuje raketový nárůst uživatelů, poslechu a předplatných.

spotify_1

Přečtěte si takéSpotify dnes překročilo další metu. Má více než 10 milionů platících uživatelůSpotify dnes překročilo další metu. Má více než 10 milionů platících uživatelů

Spotify se mnohdy marně snaží přesvědčit nynější generaci umělců, že streaming hudby může být zajímavým způsobem přivýdělku, jelikož prodejům CD, buďme upřímní, se úplně nedaří. Tahle fáma vznikla hlavně díky způsobu propagace hudby zdarma ze strany Spotify. Ti ovšem situaci vysvětlují tak, že u hudby zdarma je přítomná reklama, ze které má umělec určité procento zisku. Takže i hudba zdarma neznamená nulový zisk pro umělce.

Spotify vyplácí na 500,000 přehrání písničky něco v rozmezí 3-4 tisíc dolarů. Vezmeme-li v potaz průměr $3500, tak jedno přehrání umělci vynese zhruba $0,007, což je v přepočtu 0,15 Kč.

Foto: Spotify