Socialbakers vydávají v USA Black Friday special
Čeští Socialbakers si při příležitosti super slevových akcí na Black Friday připravili speciální live insights, které ukazují několik měst po USA a nákupy lidí ve spojistosti s tímto svátkem. Statistika je založená na otagovaných příspěvcích s heslem #blackfriday a geolokaci z Twitteru / Instagramu včetně fotek. Pro přesnější výsledky jsou brány v potaz i některé tagy firem, které jsou mezi nejoblíběnějšími v těchto dnech. Data se budou sbírat až do konce listopadu.
V Socialbakers dostali tento “miniprojekt” na starosti Jaromír Kavan, designer, který se připojil k firmě uprostřed léta tohoto roku, Petr Urbánek jako kodér a Josef Šlerka s prací na backendu a mapě. Bude určitě zajímavé sledovat, jak se nákupy budou vyvíjet, protože každá větší společnost v USA nabízí skvělé slevy, na kterých zákazníci utratí během pár dní miliardy dolarů.