SportObchod.cz kupuje výrobce fitness výživy. Cílem e-shopu je vytvořit nabídku sortimentu pro všechny sportovce
Tuzemský e-shop SportObchod.cz se dlouhodobě zaměřoval hlavně na sportovní vybavení například pro hokejisty, tenisty, cyklisty nebo běžce a loni dosáhl na obrat půl miliardy korun. Letos výrazným způsobem rozšiřuje svoji nabídku, když vstoupil také do světa outdooru. Teď hlásí zásadní novinku – akvizici společnosti Fitness4U, jež se zaměřuje na fitness výživu, posilování a další doplňky.
„Důvodem akvizice je snaha dosáhnout větší komplexnosti nabídky obchodu. Akvizice nám zároveň pomůže využít potenciál značky a zvýšit konkurenceschopnost na zahraničních trzích,“ říká Josef Mech, jednatel SportObchod.cz, jenž aktuálně působí na šesti trzích v Evropě. Cena transakce nebyla zveřejněna, vzhledem na obrat Fitness4U ve výši 130 milionů korun však podle odhadu CzechCrunche pravděpodobně půjde o devítimístnou částku.
Cílem SportObchod.cz je vytvořit všestranný sportovní e-shop s širokou nabídkou sortimentu pro všechny sportovce. Akvizice firmy zaměřené na sportovní výživu a fitness je tak dalším dílkem skládačky. „Našim zákazníkům jsme teď schopni nabídnout kromě sportovního vybavení také plnohodnotnou nabídku sportovní výživy a doplňků pro fitness a posilování,“ doplňuje Mech s tím, že na trhu bude značka Fitness4U fungovat i nadále.