Storefront aneb Airbnb pro obchodní prostory získává investici ve výši 7,3 milionů dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

Collections
0Zobrazit komentáře

Zhruba rok a půl stará americká služba Storefront, která se veze na vlně Pop-Up obchodů a která tak nabízí majitelům obchodních prostorů možnost, je krátkodobě pronajímat, ohlašuje první větší investici.

Za účasti investorů ze Spark Capital, 500 Startups nebo například Great Oaks Venture Capital, konkrétně získává částku ve výši 7,3 milionů dolarů, která by měla posloužit především k expanzi na další trhy (aktuálně například Los Angeles).

Storefront je jinak prozatím nejvíce aktivní jednoznačně v New Yorku a San Franciscu, kde už ho podle oficiálních informací portálu využilo k pronájmu prostorů více než 1 000 obchodníků. Ti pak jen za minulý měsíc díky prodeji svého zboží (v podstatě cokoliv od knih až po oblečení) vygenerovali tržby okolo 5 milionů dolarů.

Zakladatelé portálu Erik Eliason a Tristan Pollack…
IMG_4884

Ukázka prostorů k pronájmu…
Listing Page

storefront_e

storefront_b

 

storefront_c