Sushi Time vybralo na crowdfundingovém portálu Fundlift.cz za pár hodin 850 tisíc Kč

Jiří SvobodaJiří Svoboda

sushi
0Zobrazit komentáře

I navzdory stále neutuchajícímu tlaku nadnárodních restauračních řetězců dokáží v Česku vznikat menší značky, které nejenom že onen tlak ustojí, ale navíc rostou a dokáží i dostat investiční příležitosti na crowdfunding investičních platformách jako je Fundlift. Jedním z takových případů je i pražské Sushi Time, které je aktuálně jedním z lídrů v oblasti fast-casual stravování.

Od investorů z řad veřejnosti Sushi Time požaduje celkem 4 miliony korun výměnou za tříleté dluhopisy s úrokem 6 % p.a. Jen za prvních pár hodin od začátku kampaně se pak podařilo vybrat zhruba 850 tisíc korun od čtyřech desítek lidí.

rezek

Přečtěte si takéBrněnský startup Flatio spouští službu na střednědobé pronájmy bytů pro zaměstnance firemBrněnský startup Flatio spouští službu na střednědobé pronájmy bytů pro zaměstnance firem

Sushi Time se specializuje na výběr lehkých a zdravých jídel inspirovaných japonskou, vietnamskou, indonéskou a thajskou kuchyní. Uvádí, že chce přinést zážitkovou gastronomii do běžného života a funguje tak v šesti bistrech v Praze a Bratislavě. V obou městech za pomocí vlastního eshopu, dispečinku a výroby funguje také jako rozvážková služba. V kamenných pobočkách měsíčně obslouží přibližně 35 tisíc zákazníků, rozvozem projde 13 tisíc objednávek měsíčně. Významnou součást celého byznysu tvoří také B2B spolupráce s firmami. Své produkty tak Sushi Time dodává společnostem jako jsou Google, RegioJet, Pfizer, nebo hotelům Andel’s, Hilton a Intercontinental.

„Sushi Time je lídrem trhu fast-casual stravování jak v Čechách, tak na Slovensku a za roky svého působení si vybudoval pověst spolehlivého partnera. Sledujeme správný trend a za pomoci Fundliftu chceme náš úspěšný koncept dále rozšiřovat,“ uvedl Ivan Žídek, spolumajitel Sushi Time.

sushitime

4 miliony korun by Sushi Time použilo na přesun pobočky ze Sokolovské ulice do nově budovaného centra Rustonka. Investice jen do této provozovny by se podle předběžných odhadů měla vyšplhat na 5,4 miliony korun, přinejmenším 1,4 milionu korun tak bude společnost doplácet ze svého. V plánu je také zcela nový koncept Sushi Time kiosků, které by měly být umístěny například v obchodních centrech. První dva by se měly otevřít v druhém, respektive třetím kvartálu tohoto roku, přičemž předpokládaná investice do každého z nich činí dalších 675 tisíc korun.

sushitime2

„Je nám velkým potěšením, že můžeme na Fundliftu přivítat úspěšný koncept Sushi Time a podpořit ho v dalších růstových plánech. Tři odbytové kanály Sushi Time – rozvoz jídla, provoz bister a B2B výroba – dávají společnosti možnost dále vytvářet rychle rostoucí trh fast-casual stravování a věříme, že další rozšiřování konceptu bude úspěšné.“ dodala Andrea Lauren, zakladatelka Fundliftu.

Na kampaň a další podrobnosti se můžete podívat ZDE.