Takto vypadá první luxusní designová ponorka legendární britské automobilky Aston Martin

Filip HouskaFilip Houska

6A99701F-4D24-4B0E-8755-DFB2566A74F1
0Zobrazit komentáře

Britská společnost Aston Martin je ve světě známá svou produkcí luxusních sportovních vozů, jenž se často objevují v bondovkách, díky kterým si za 104leté působení vydobila takřka neotřesitelnou pozici mezi konkurencí. Nově však vstupuje do sféry, která není zrovna běžná.

Aston Martin Consulting, větev této ikonické automobilky z anglického Gaydonu, uzavírá partnerství s předním výrobcem menších, především výzkumných, ponorek Triton Submarines, se kterým chce vyvinout unikátní, designově specifické a vysoce limitované ponorky.

04-1920-1200

Přečtěte si takéPodívejte se na finální design prvního elektromobilu Porsche, který jde do prodeje již v roce 2019Podívejte se na finální design prvního elektromobilu Porsche, který jde do prodeje již v roce 2019

Pod projektem s označením Neptune se má snoubit originální a propracovaný design, jenž Aston Martin ovládá dokonale, a podmořská platforma pro tři osoby, která je specifická pro ponorky od Triton Submarines.

Chystaná ponorka, která teprve půjde do výroby, se má stát vlajkovou “lodí” pro konzultační a designerskou větev Aston Martin Consulting. Ta chce světu ukázat, jak může být ojedinělý design a řemeslná zručnost této luxusní automobilky aplikována i do odlišných oblastí.

Stejná oddanost designu a křivkám jako u Valkyrie

Tuto iniciativu přirovnává Marek Reichman, výkonný viceprezident a CCO Aston Martin, k projektu Valkyrie, konkrétně superautu, které vzniklo ve spolupráci se společností Red Bull.

Foto: Aston Martin Media

S novou platformou od Spotify si můžete během pár minut automaticky vytvořit vlastní audioreklamu

spotify
0Zobrazit komentáře

Byla to jen otázka času, kdy přijde největší hudební streaming služba Spotify, s otevřenou reklamní platformou, ve které budou mít inzerenti přístup k ceným datům o posluchačích a mohou je efektivně cílit. Spotify tak spouští Ad Studio, díky kterému si během pár minut můžete vytvořit nejen přesně zacílenou kampaň, ale i samotné audio pro reklamu.

Jediné co k tomu stačí je zadání předpřipraveného skriptu do přehledného rozhraní a výběr hudby v pozadí. Spotify poté automaticky vytvoří voiceover a potřebnou postprodukci pro co nejlepší výsledek, a to dokonce zcela zdarma. Reklamní blok by měl trvat mezi 15 až 30 sekundami a objeví se pouze uživatelům, kteří nemají zaplaceno Premium členství na Spotify.

mark

Přečtěte si takéMark Zuckerberg chce do 18 měsíců prodat akcie Facebooku v hodnotě až 12,8 miliard dolarůMark Zuckerberg chce do 18 měsíců prodat akcie Facebooku v hodnotě až 12,8 miliard dolarů

Výsledek lze poté dostat přesně k těm posluchačům, které potřebujete. Filtrovat je lze podle věkové kategorie, státu či regionu, pohlaví, zařízení, ale třeba i konkrétních žánrů, případně si nastavit v jaký čas se má reklama pravidelně přehrávat. Ad Studio tohle vše nabízí zcela bez manuálního zásahu Spotify, takže je opravdu možné mít svoji reklamu v „rádiu“ během několika minut.

adstudio3

Minimální útrata je nastavena na 250 dolarů, respektive něco málo přes 5 500 korun, většina kampaní ovšem nepřesáhne 4-5 tisíc dolarů. Po přihlášení do účtu pak lze vidět detailní statistiky o počtu přehrání, počty prokliků, reálný dosah, utracenou částku či to, kolikrát jedna osoba již slyšela stejnou reklamu. I přesto, že Spotify nemá jasné datum vypuštění služby veřejnosti, je možné se hlásit do Waitlistu, ze kterého budou postupně uživatelé zváni.

adstudio