Takto vypadají speciální brýle s kamerou pro natáčení videa od sociální sítě Snapchat
V útrobách Snapchatu se dějí velké věci. Vedení sociálně-mediální sítě, která se díky sdílení dočasného vizuálního obsahu těší oblibě nejen u běžných uživatelů, ale také u mediálních společností, se rozhodlo, že spojí veškeré dosavadní aktivity do nové entity s názvem Snap Inc., pod kterou zároveň zařadí svůj nový produkt.
Tím jsou speciální brýle se zabudovaným kamerovým systémem s názvem Spectacles. Ty vypadají jako tradiční doplněk, ovšem skrývají jeden zásadní a ve světě sociálních médií nepostradatelný prvek – kameru. Ta je zabudovaná na obou stranách brýlí v podobě čoček s až 115 stupňovým úhlem záběru a přenáší až 10 vteřinové záběry pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth do mobilu.
Výhodou je také skutečnost, že výsledné snímky nebudou pojaty ve čtvercové či obdélníkové formě, ale ve formě kruhové (fish-eye). Vize Spiegela, zakladatele Snapchatu, je v tomto případě poskytnutí mnohem autentičtějšího požitku z natáčení. Jelikož jsou brýle umístěny v těsné blízkosti očí, vznikne takový pohled, kterého by se smartphonem v ruce nebylo možno dosáhnout.
Snapchat just solved the portrait vs landscape video argument forever pic.twitter.com/iOsKeaeXkb
— Owen Williams⚡️ (@ow) 24. září 2016
Cena by se měla pohybovat na hranici 129 dolarů, v přepočtu tedy nějakých 3100 korun. Na trh se dostanou již na podzim letošního roku, a to rovnou ve třech barevných provedeních – černá, tmavě modrozelená a korálově červená. Baterie v brýlích pak na jedno nabití vydrží natáčení po celý den.
https://www.youtube.com/watch?v=XqkOFLBSJR8