Česká firma zaměřující se na nanotechnologie ve zdravotnictví chce na Fundlift.cz vybrat 4 miliony Kč

Jiří SvobodaJiří Svoboda

fundlift
0Zobrazit komentáře

Na českou crowdfundingovou platfomu Fundlift, která pomáhá nadějným firmám a startupům získat peníze na svůj další rozvoj, míří další projekt. Je jím firma ING Medical, která se od roku 2004 zabývá výrobou a vývojem nanotechnologických zdravotnických prostředků na bázi unikátní patentované technologie.

Za dobu své existence si ING Medical stihlo vybudovat dobrou reputaci u odborné veřejnosti, mimo jiné tím, že se podílelo na vývoji nových prostředků s využitím vrstvy z nanovlákna. Jsou také jednou z mála společností, která vývoj nanotechnologií ve zdravotnictví dovedla do fáze konečného produktu.

mario1

Přečtěte si takéJedna z nejkultovnějších her světa Super Mario od Nintenda dorazila oficiálně na iOSJedna z nejkultovnějších her světa Super Mario od Nintenda dorazila oficiálně na iOS

Pod značkou StopBac uvedlo také ING Medical na trh řadu produktů na bázi patentované technologie Solgel. V případě ING Medical se jedná se zejména o antibakteriální náplasti a vložky do bot, avšak zahrnutá látka se používá i pro lokální ošetření pooperačních ran.

stopbac

U sterilních krytů ran společnosti ING MEDICAL se jedná o skutečnou technologickou inovaci se širokým možným komerčním využitím a jsme hrdi na to, že ji investorům můžeme představit prostřednictvím platformy Fundlift,“ vysvětluje svůj zájem zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.

Na Fundliftu žádá společnost od lidí 4 miliony Kč výměnou za čtyřleté dluhopisy s roční sazbou 7 %. Peníze použijí na výstavbu moderní výrobní linky, která umožní výnosný byznys a produkci menších sérií výrobků dle aktuální poptávky jednotlivých zdravotnických zařízení.

Velký zájem investorů

Ve spolupráci s Technickou univerzitou Liberec připravuje ING Medical také druhou řadu krytů ran se sterilní úpravou, kterou hodlá vyrábět a uvést na trh na přelomu roků 2017 a 2018.

Investorům se každopádně projekt zatím líbí, jen po pár hodinách od spuštění kampaně se totiž vybraná částka vyšplhala na 1 165 000 Kč. Nejvyšší jednorázová investice přitom činí rovný půl milion.

Kampaň najdete ZDE.

Hana Havlová, majitelka a generální ředitelka ING MEDICAL
Hana Havlová, majitelka a generální ředitelka ING MEDICAL

Foto: ING Medical