Tomáš Braverman končí jako šéf Heureky. Nahradí ho Čech, který postavil podobnou firmu v Asii

Do funkce ředitele skupiny míří David Chmelař, jenž předtím působil ve startupu iPrice. Braverman se stává nevýkonným poradcem představenstva.

Peter BrejčákPeter Brejčák

braverman-chmelar

Foto: Nguyen Lavin/CzechCrunch

Tomáš Braverman a David Chmelař

0Zobrazit komentáře

Přesně po deseti letech v čele jedné z nejvýraznějších firem české e-commerce, Heureka Group, končí Tomáš Braverman. „Společně s mým skvělým týmem se nám ji za tuto dobu podařilo zdesetinásobit. Z lokálního srovnávače jsme vytvořili regionálního e-commerce hráče, který je nejnavštěvovanějším nákupním portálem v regionu střední a východní Evropy,“ komentuje. Nově bude Braverman nevýkonným poradcem představenstva Heureky.

Bravermana v čele od středy 13. září střídá David Chmelař, spoluzakladatel startupu iPrice, jenž v regionu jihovychodní Asie působil v podstatě jako ekvivalent Heureky. Oficiálně malajsijskou firmu v letošním dubnu koupil velký hráč z Indonésie Bukalapak.

Podle vyjádření firmy přichází Chmelař do Heureky s vizí využít její stávají pozici v oblasti online srovnávání cen v devíti zemích k dalšímu posílení role společnosti v e-commerce ve střední a východní Evropě, což je proces, který byl zahájen již pod vedením Bravermana.

Velmi mě těší, že přicházím do Heureky, abych mohl přispět na její úspěšné cestě ke zvýšení její hodnoty při oslovování milionů zákazníků v celém regionu. Z osobního hlediska si nedokážu představit lepší místo, kam bych se doma po osmi letech v Asii vrátil,“ komentuje Chmelař.

Po deseti letech a na prahu čtyřicítky je ten správný čas na nové výzvy. K Heurece i jejímu týmu cítím však velkou odpovědnost, budu jí nadále pomáhat v poradenské roli a těším se na její další velké úspěchy,“ řekl Braverman. Na LinkedInu pak odcházející ředitel uvedl, že každá firma si zaslouží nového ředitele jednou za pět let. „Takže už přesluhuju. Dvakrát,“ dodal.

Heureka.cz je největší nákupní rádce a cenový srovnávač na českém internetu. Měsíčně portál navštíví 4,5 milionu reálných uživatelů a je šestým nejnavštěvovanějším webem v Česku. Skupina Heureka Group působí v devíti zemích střední a východní Evropy, má 23 milionů návštěvníků měsíčně a poskytuje nabídku z více než 55 000 internetových obchodů.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym