Tvůrci úspěšné české VR hry Beat Saber vytvoří společně s Korejci vlastní arkádové automaty

Michal PtáčekMichal Ptáček

beatsaber-mm

První pohled na arkádové automaty pro Beat Saber

0Zobrazit komentáře

Před přibližně 3 měsíci byla po náročném vývoji vypuštěna do světa VR hra Beat Saber od českého indie studia Beat Games ve složení Jaroslav Beck, Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár. Hra pro virtuální realitu, ve které je úkolem hráče světelnými meči zasahovat kostky, které se objevují na základě rytmu hudby, se zařadila takřka okamžitě mezi nejlépe hodnocené herní tituly tohoto roku, což vyústilo v masivní oblibu mezi hráči a velký počet prodaných kopií.

Ten jen během prvních 3 týdnů překonal hranici 100 tisíc a vývoj hry se, jak v nedávném rozhovoru pro CzechCrunch prozradil její spolutvůrce Jaroslav Beck, zaplatil v prvních hodinách od začátku prodeje.

Přichází arkádové VR automaty Beat Saber

Před pár hodinami nicméně československý tým představil další zajímavou novinku, která titul bezesporu dostane ještě k širšímu hráčskému publiku. České studio se totiž spojilo s jihokorejskou VR společností SKonec Entertainment, s jejíž pomocí převede svůj titul také do arkádových herních automatů.

beatsaber1

Tvůrci Beat Saberu: Vladimír Hrinčár, Jaroslav Beck a Ján Ilavský

Ty se těší velké oblibě zejména v Asii a ostatně není náhoda, že prvními lokalitami, kde si hráči tuto novinku budou moct vyzkoušet, je jihokorejský VR festival KVRF (5.–9. září) a čínské GTI Expo (12.–14. září).

Následně by se zařízení ještě v průběhu tohoto roku mohlo objevit i na několika dalších místech v jihokorejském Seoulu a Busanu a v čínském Pekingu, Šanghaji a Šenyangu. Velkým lákadlem pro hráče má být mimo jiné fakt, že Beat Saber automaty mají být bezobslužné a hráči se tak do hraní, včetně nasazení VR headsetu, budou moci zapojit sami bez asistence pracovníků heren.

beatsaber

Beat Saber Arcades