Umělá inteligence pomůže s e-maily. Český Ecomail má nové funkce poháněné technologií od OpenAI

Na vlnu generativní umělé inteligence naskakuje stále více služeb. Nové prvky Ecomailu mají pomoct marketérům a e-shopům třeba s tvorbou newsletterů.

Jiří BlatnýJiří Blatný

jan-tlapak-ceo-a-co-founder-vlevo-jakub-stupka-coo-a-co-founder-vpravo-min

Foto: Ecomail.cz

Spoluzakladatelé Ecomail.cz Jan Tlapák a Jakub Stupka

0Zobrazit komentáře

Strojové učení v oblasti e-commerce není ničím novým. Už dlouho má uplatnění ve zlepšování obchodních procesů, zákaznickém servisu nebo automatizaci. Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově do svého nástroje zapojila umělou inteligenci od OpenAI a je tak další z řady služeb, které generativní umělou inteligencí doplňují své produkty. Nová funkce má zjednodušit tvorbu newsletterů a uvolnit ruce marketérům a majitelům e-shopů. Texty přeformuluje, zkrátí nebo prodlouží.

„Uživatel nyní může vlastní text z blogu nebo stránky zkopírovat do nástroje a AI mu text upraví do vhodné podoby, aby mohl newsletter rovnou odeslat,“ popisuje výhody Jakub Stupka, provozní ředitel a spoluzakladatel Ecomailu, který založil před devíti lety s Janem Tlapákem.

Vytváření e-mailů má podle něj být jednodušší, bez překlikávání mezi jednotlivými nástroji. S generativní AI dnes pracuje stále více služeb, namátkou grafický nástroj Canva, fotografický editor Photoshop nebo slovenská služba pro tvorbu životopisů a motivačních dopisů Kickresume.

Protože Ecomail v prvcích strojového učení vidí potenciál, uživatelé aplikace se mají brzy dočkat i možnosti ve službě generovat nejen celý text v šabloně na základě zadání klienta, ale i obrazový doprovod newsletterů. „Budoucností je například personalizace textu na základě vybraného tónu, který se pak bude aplikovat do každého nově vytvořeného e-mailu,“ dodává Stupka.

Pražský Ecomail loni rozeslal o polovinu e-mailů více než rok předtím. Jeho obrat se minulý rok zvýšil téměř o polovinu na 84 milionů korun. Službu historicky využívali hlavně klienti z Česka a Slovenska, postupně se jí ale daří oslovovat i anglicky mluvící uživatele, například díky integraci na globální e-shopové platformy jako Shopify. Nejvíce zahraničních klientů má v Americe, Japonsku a Brazílii.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym