Warner Bros. se spojilo s Discovery. Uživatelé HBO Max se mohou těšit na tuny nového obsahu
Do nabídky Discovery patří přírodovědné dokumenty, true crime, ale také pořady o vaření a reality show.
Diváci chtějí více obsahu, korporace více zákazníků. Zábavní průmysl se nyní nachází v éře velkých nákupů a fúzí firem snažících se ovládnout co největší segment trhu. Nejvyšší skóre má Disney s nákupy Lucasfilmu, Marvelu a 20th Century Fox, významný krok teď ale učinilo také Warner Bros. Jedno z dominantních hollywoodských studií se oficiálně spojilo s Discovery a vznikla třetí největší mediální firma sídlící ve Spojených státech. Pro diváky to znamená třeba spojení služeb HBO Max a Discovery+.
Vedení nové společnosti, oficiálně pojmenované jednoduše Warner Bros. Discovery, slibuje „nejrozmanitější nabídku obsahu na světě“. Už před časem bylo potvrzeno, že rostoucí streamovací služba HBO Max dostane masivní dávku obsahu ze služby Discovery+ zaměřené na dokumentární i další tvorbu. Mělo by se tak stát v horizontu měsíců, kdy má vzniknout strategie, jak promíchání obsahu vlastně provést pro co nejlepší uživatelskou zkušenost.
HBO Max už nyní obsahuje mnoho různých druhů titulů, od náročnější původní tvorby HBO přes přístupnější HBO Max Originals až po rodinné či dětské pořady a archivy studia Warner Bros. Discovery+ přinese obsah v podobě dokumentů, cestopisů, true crime titulů nebo pořadů o vaření. Lze zde ale najít také fikční tvorbu a mnoho reality show.
HBO Max má po celém světě kolem 74 milionů předplatitelů, Discovery+ kolem 22 milionů. Jejich nejbližším konkurentem je tak Disney+ s asi 130 miliony platících uživatelů. Obě platformy budou ještě nějakou dobu fungovat odděleně, případně v balíčku za jednotné předplatné. Discovery+ tak má stále dorazit do Česka v polovině letošního roku.